ေသြးထဲ သၾကားဓာတ္ပါဝင္မႈ ေလွ်ာ့နည္းေစတဲ့ အသီး

capture.png

သရက္သီးၾကိဳက္သူေတြအတြက္ သတင္းေကာင္းေလးပါ။ မၾကာေသးမီ ေလ့လာခ်က္တစ္ခုအရ အဝလြန္ အရြယ္ေရာက္ျပီးသူမ်ား သရက္သီးပုံမွန္စားသုံးျခင္းက ေသြးထဲ သၾကားဓာတ္ပါဝင္မႈေလွ်ာ့ နည္းေစႏုိင္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

သရက္သီးမွာ bio-active compounds မ်ားစြာ ပါဝင္ေၾကာင္း ေတြ႔ရလုိ႔ သုေတသီေတြ အလြန္အံ့အားသင့္ၾကပါတယ္။ ဒီျဒပ္ေပါင္းေတြထဲမွာ ေသြးထဲသၾကားဓာတ္ပါဝင္မႈအေပၚ ေကာင္းမြန္တဲ့အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ေပးေသာ အင္တီေအာက္စီဒင္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ mangiferin ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ ေနာက္ သရက္သီးမွာ ေသြးေၾကာထဲ သၾကားဓာတ္ စုပ္ယူမႈ ပုိနည္းေစႏုိင္တဲ့ အမွ်င္ဓာတ္လည္း ပါဝင္ပါတယ္။

ယင္း ၁၂ ပတ္ၾကာေလ့လာမႈမွာ ပါဝင္တဲ့ စမ္းသပ္ခံသူေတြထဲ အသက္ ၂၀ ကေန ၅၀ ၾကားရိွ အရြယ္ေရာက္ျပီးသူ ေယာက်္ားေလး ၁၁ နဲ႔ မိန္းကေလး ၉ ေယာက္ စုစုေပါင္း အေယာက္ ၂၀ ပါဝင္ပါတယ္။ ပါဝင္စမ္းသပ္ခံသူေတြကို ေန႔စဥ္ပုံမွန္အစားအစာ၊ ပုံမွန္ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႔ ေဆးဝါးေတြဆုိ ဆရာဝန္ညြန္ၾကားတဲ့အတုိင္း စနစ္တက် လုိက္နာဖုိ႔ မွာထားပါတယ္။

ေလ့လာမႈ ကာလအေတာအတြင္း စမ္းသပ္ခံသူေတြ ေရခဲရုိက္သရက္သီးေျခာက္ ၁၀ ဂရမ္ကို ေန႔စဥ္ စားသုံးခဲ့ၾကပါတယ္။ စားသုံးမႈကို ၃ ရက္စာ မွတ္တမ္းကတဆင့္ စစ္ေဆးေစာင့္ၾကည့္ျပီး ၆ ပတ္နဲ႔ ၁၂ ပတ္ သရက္သီးစားသုံးမႈကို အေသးစိတ္စစ္ေဆးေလ့လာခဲ့ပါတယ္။

ရလဒ္အေျဖေတြက သရက္သီး ၁၀ ဂရမ္ပုံမွန္စားသုံးျခင္းက အဝလြန္သူေတြမွာ ေသြးထဲ အခ်ဳိဓာတ္ပါဝင္မႈ ေလွ်ာ့နည္းေစႏုိင္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Ref: 1mhealthtips 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.