အပ်င္းထူေလးတြဲ႔ျခင္းကို ဒီအစားအစာေတြနဲ႔ ခုခံတြန္းလွန္ႏုိင္

healthy-food-759.jpg

ေရဓာတ္ျပည့္ဝ၊ အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ ေန႔စဥ္ပုံမွန္အစားအစားအျပင္ အားရိွမယ့္ ခြန္အားျဖည့္အစားအေသာက္ေတြလည္း ေရြးခ်ယ္စားသုံးေပးပါလုိ႔ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ တတ္သိနားလည္သူ Dolly Kumar က ဆုိပါတယ္။

အစာေၾကလြယ္၊ ေလမပြ၊ ေနမထိထုိင္မသာမျဖစ္၊ ပ်င္းရိေလးတြဲ႔မႈမျဖစ္ေစျခင္းေၾကာင့္ လြယ္ကူျပီး က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ကြ်ႏု္ပ္တို႔အမ်ားစု ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ၾကပါတယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ အျမန္ေျဖရွင္းနည္းက နံနက္စားအျဖစ္ ႏုိ႔၊ သန္႔ရွင္းလတ္ဆတ္တဲ့ အသီးနဲ႔ စားသုံးရတဲ့ ေကာက္ႏွံ၊ အခြံမာအသီးစတဲ့ စားဖြယ္ေတြနဲ႔ သင့္တစ္ေန႔တာကို စတင္ပါ။ အမွ်င္ဓာတ္၊ ပရုိတိန္းဓာတ္၊ သံဓာတ္နဲ႔ အင္တီေအာင္စီဒင္းေတြ ၾကြယ္ဝတဲ့ ခြန္အားျဖစ္ေစတဲ့အစားအစာေတြက က်န္းမာေရးနဲ႔အလြန္ကိုက္ညီပါတယ္။

ေႏြရာသီလုိ အခ်ိန္မ်ဳိးက အားရိွေစျပီး တစ္ေန႔တာလုံး လန္းဆန္းတက္ၾကြေစတဲ့ အေဖ်ာ္၊ ယမကာေတြ ေသာက္ေပးရမယ့္ အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ Green tea က မနက္ေစာေစာ ဒါမွမဟုတ္ ညေနခင္းအခ်ိန္ေတြမွာ ေသာက္သုံးစရာေဖ်ာ္ရည္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ Green tea မွာ အင္တီေအာင္စီဒင္းပါဝင္ျပီး ကိုယ္ခႏၶာၾကံ့ခုိင္ျပီး မွတ္ဥာဏ္ပိုေကာင္းေစေၾကာင္း သိရပါတယ္။ သူ႔အနံ႔အသက္နဲ႔ ေကာင္းမြန္တဲ့အရသာေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာကိုယ္စိုေျပလန္းဆန္းဖုိ႔ရာ အေသအခ်ာပါပဲ။ Green tea ထဲ ပ်ားရည္တစ္စက္နဲ႔ ေရွာက္သီးရည္ ညွစ္ထည့္ေပးပါ။ 

Ref: Indianexpress 

10 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.