မ်က္ႏွာခဏခဏသစ္တာနဲ႔ ေဘးေစာင္းအိပ္တာက ဘာေတြျဖစ္ေစႏုိင္ပါသလဲ

357de5ea00000578-3650955-image-a-1_1466447012511.jpg
အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈကို ၾကိဳတင္ကာကြယ္ႏုိင္ဖို႔ဆုိရင္ အေရျပား၊ မ်က္လုံး၊လည္ပင္းေတြကို ဂရုစိုက္ဖုိ႔လိုပါတယ္။ အေရျပားကို ထိန္းသိမ္းဖို႔အတြက္ သန္႔စင္တာ၊ အစိုဓာတ္ထိန္းတာနဲ႔ ေခၽြးေပါက္မက်ယ္ေအာင္လုပ္ရုံနဲ႔ လုံေလာက္ျပီလုိ႔ ထင္ပါသလား။ ထပ္ျပီး စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ပါ။အေရျပားအလွကို ထိန္းသိမ္းဖို႔အတြက္ ဒီေလာက္နဲ႔မရပါဘူး။ အသက္ ၅၃ ႏွစ္အရြယ္ရွိျပီျဖစ္တဲ့ အေရျပား ကၽြမ္းက်င္ဆရာဝန္ ထုိင္ဝမ္ဖြား Su-Manဆိုတဲ့ အမ်ဳိးသမီးက အသက္ ၄၀ေက်ာ္အရြယ္ေလာက္ပဲလို႔ ထင္ရေလာက္ေအာင္ ႏုပ်ဳိပါတယ္။သူက SU-Man လို႔ေခၚတဲ့ အသားအေရထိန္းပစၥည္းေတြ ကုိယ္ပိုင္ ထုတ္လုပ္ေနတဲ့ ကုထုံးပညာရွင္တစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သူက အုိမင္းရင့္ေရာ္မႈကို ေရွာင္ရွားႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ နည္းလမ္းအမွားေတြကို ျပင္ရမွာျဖစ္သလို ၾကိဳတင္ကာကြယ္မႈေတြလည္း လုပ္ထားဖုိ႔လုိအပ္ေၾကာင္းကို အခ်က္ေလးေတြနဲ႔ ရွင္းျပထားပါတယ္။
 
-မ်က္ႏွာကို ခဏခဏ မသစ္ပါနဲ႔
 
တစ္ေန႔ကို ႏွစ္ၾကီမ္မ်က္ႏွာ သစ္ရင္ပဲ လုံေလာက္တာထက္ကို ပုိေနပါျပီ။ မ်က္ႏွာ ခဏခဏသစ္တာေၾကာင့္ မ်က္ႏွာေပၚက သဘာဝအဆီေတြကို ခန္းသြားေစျပီး အမည္းစက္ေတြထြက္လာေစပါတယ္တဲ့။
 
– မႏူးညံ့ပါနဲ႔
 
အေရျပားထိန္းခရင္ေတြလိမ္းတဲ့ အခါမွာ တအားညင္ညင္သာ မလိမ္းပါနဲ႔။ အသားထဲစိမ့္ဝင္သြားေအာင္ လက္နဲ႔ႏွိပ္နယ္ျပီး လိမ္းေပးရပါမယ္။ ဒါက ေသြးလည္ပတ္မႈကို တုိးေစျပီး ၾကြက္သားေတြကို ပူေႏြးေစတဲ့အတြက္ အေရျပားက ပိုျပီးခရင္ကို စုပ္ယူႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
-မ်က္လုံးကို ဂရုစိုက္ပါ
 
မ်က္လုံးနားက အေရးအေၾကာင္းေတြကို နည္းပါးေစဖုိပအတြက္ မ်က္ခြံရုိးတဝုိက္ကို လက္နဲ႔ ပုံမွန္ႏွိပ္ေပးျပီး မ်က္လုံးခရင္ကို ဇစ္ဇက္ပုံစံလိမ္းေပးပါ။ဒါက တင္းအားေတြကိုေျပေလ်ာ့ေစဖို႔ အကူအညီေပးပါတယ္။
 
ဆံသားလိုင္း တစ္ေလွ်ာက္ကို ခ်န္မထားပါနဲ႕
 
မ်က္နွာအသားအေရကို ထိန္းသိမ္းတဲ့ေနရာမွာ နဖူးျပင္အဆုံးသတ္ ဆံစေနရာ၊ နားတစ္ဝုိက္နဲ႕ ေမးရုိးတစ္ေလွ်ာက္ကုိ ပုံမွန္ ႏွိပ္နယ္ေပးရပါမယ္။
 
ညတုိင္း ပ်ားရည္နဲ႔ ေပါင္းတင္ပါ
 
ပ်ားရည္ လက္ဖက္ရည္ဇြန္းတစ္ဇြန္းနဲ႔ ပန္းသီးရွာလကာရည္ ဇြန္းတစ္ဝက္ကိုေရာျပီး အိပ္ယာမဝင္ခင္ မ်က္ႏွာေပၚမွာ  မိိနစ္၃၀ ခန္႔သုတ္လိမ္းေပးပါ။ ဒါက အေကာင္းဆုံး သဘာဝ ေပါင္းတင္ေဆးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
 
အျမဲတမ္း ပက္လက္လွန္အိပ္ပါ
 
ပက္လက္လွန္အိပ္တာက မ်က္နွာေပၚက အေရးအေၾကာင္းေတြနဲ႕ ပါးေရတြန္႔ျခင္းကို ကာကြယ္ဖုိ႔ အေကာင္းဆုံးနည္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ေခါင္းအုံးနဲ႔ အိပ္ယာခင္းေတြေၾကာင့္ မ်က္ႏွာအေရျပားတြန္႔ေခါက္ျခင္း မျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။သင္ေဘးေစာင္းအိပ္ရမယ္ဆုိရင္လည္း လည္ပင္းနဲ႔ ပခုံးၾကားေနရာလပ္မရွိေအာင္ ေခါင္းအုံးကို နည္းနည္း ျမွင့္ထားဖုိ႔ လုိပါတယ္။
 
ေျခာက္ေသြ႔တဲ့ေလထဲမွာ အၾကာၾကီး မေနပါနဲ႔
 
ေန႔ဘက္မွာ သင့္စားပြဲေပၚမွာ ေရခြက္တစ္ခြက္ကို တင္ထားျခင္းက အခန္းထဲက အစုိဓာတ္ကို ထိန္းထားရာေရာက္ျပီး မ်က္လုံးနဲ႔ အေရျပားအတြက္ အက်ဳိးျဖစ္ေစပါတယ္။
 
မ်က္လုံးေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ
 
အပူအေအးစနစ္ေတြ နည္းပညာပစၥည္းေတြေၾကာင္ ့ႏွစ္ေတြၾကာလာတဲ့အခါမွာ မ်က္လုံးက ပ်က္စီးလာတတ္ပါတယ္။ မ်က္လုံးျပႆနာေတြကို ၾကိဳတင္ကာကြယ္ထားႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ တစ္နာရီၾကာတို္င္း မ်က္လုံးကို အေဝးကို ၾကည့္ျခင္း၊ မ်က္စိကို ခဏမွိတ္ထားျခင္းအားျဖင့္ အနားေပးသင့္ပါတယ္။
 
လည္ပင္းကို ဂရုစိုက္ပါ
 
လည္ပင္းက ေက်ာရုိးရဲ႕ အလႈပ္ရွားရဆုံး အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုျဖစ္သလုိ အေရျပားထိ္န္းသိမ္းဖို႔ကို  မေမ့သင့္တဲ့ေနရာျဖစ္ပါတယ္။အေရျပားေတြက ပါးျပီးေျခာက္ေသြ႔လာတဲ့အခါမွာ အေရးအေၾကာင္းေတြ ပိုျပီးထင္တတ္ပါတယ္။ဒါေၾကာ္င့ အေရျပားကို ေရဓာတ္အျမဲျပည့္ဝေနေအာင္ အစုိဓာတ္ထိန္းခရင္မ္ေတြ လိမ္းေပးသင့္ပါတယ္။
 
Ref:dailymail.co.uk
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.