သဘာဝအေလ်ာက္ ရင္သားၾကီးထြားေအာင္ လုပ္နည္း (၃) နည္း

201228011900_breast_enhancement_and_yoga_zzic8_5kydp.jpg

သင္ဟာ ရင္သားေသးတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး အစားထုိးကုသရန္လည္း စိတ္ကူးမရိွပါက ေျဖရွင္းနည္းတစ္ခုရိွပါတယ္။ ဒီေန႔စဥ္ အေလ့အက်င့္ (၃) ခုနဲ႔ သင့္ရင္သားကို သဘာဝအေလ်ာက္ ၾကီးထြားေအာင္ လုပ္ယူႏုိင္ပါတယ္။

၁။ ပရိုတိန္းဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြ စားသုံးပါ

ၾကီးမားက်စ္လစ္တဲ့ ရင္သားပိုင္ဆုိင္လုိပါက သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို estrogen နဲ႔ progesterone လုိ အမ်ဳိးသမီးေဟာ္မုန္းမ်ားျဖင့္ သဘာဝနည္းျဖင့္ ျဖည့္စြမ္းေပးပါ။ အသား၊ ငါးနဲ႔ ၾကက္ဥစေသာ ပရိုတိန္းဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြေၾကာင့္ အရင္ထက္ ပိုမိုၾကီးမားတဲ့ ရင္သားကို ရရိွႏုိင္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ ပိုၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါက ေကြႏိုအာ (quinoa)၊ ပဲ၊ အခြံမာအေစ့၊ ဟင္းႏုႏြယ္နဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္စိမ္းေတြ စားျဖစ္ေအာင္ စားပါ။

၂။ အမ်ဳိးသမီးေဟာ္မုန္းမ်ဳိး (estrogen) ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာမ်ား စားပါ

သဘာဝအရ ေဟာ္မုန္းအေျပာင္းအလဲမ်ားက အႏၱရာယ္မရိွပါဘူး။ ဒီေတာ့ ေန႔စဥ္အစားအေသာက္စာရင္းထဲမွာ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း estrogen ပမာဏတုိးျမင့္ေပးတဲ့ အစားအစာေတြ ထည့္သြင္းႏုိင္ပါတယ္။ ႏွမ္းၾကတ္ေစ့၊ ေနၾကာေစ့၊ ပဲပုပ္၊ ၾကက္ဥနဲ႔ ပဲေတာင့္ရွည္ပဲမ်ဳိးေတြမွာ ဒီအက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ရိွပါတယ္။

၃။ ေသြးလည္ပတ္မႈတိုးျမင့္ေပးတဲ့ အစားအစာမ်ား စားသုံးပါ

အသားေရလွပျခင္းနဲ႔ အေရျပားေအာက္ အဆီဆဲလ္ ေလွ်ာ့နည္းေစျခင္းအျပင္ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းမြန္ျခင္းက သင့္ရင္သားကို ရင္သပ္ရႈေမာဖြယ္ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္းနဲ႔ အပန္းေျဖမႈအျပင္ ၾကက္သြန္နီ၊ ေခ်ာကလက္အမည္း၊ ဂ်င္း၊ ေရွာက္ သံပုရာမ်ဳိးဝင္အသီး၊ အုတ္ဂ်ဳံ၊ ေထာပတ္သီးနဲ႔ ဖရဲသီး/သခြားသီးေတြကို မၾကာခဏ စားေပးပါက ဒီအက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ရရိွႏုိင္ပါတယ္။ 

Ref: FLA 

4 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.