ၾကက္ဥ တစ္ေန႔ (၁) လံုးထက္ ပိုမစားသင့္

how-to-hard-boil-eggs-930x550.jpg

ၾကက္ဥက ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ေန႔စဥ္ အစားအေသာက္စာရင္းမွာ ပါ၀င္ေနက်အရာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ေန႔ၾကက္ဥ (၁) လုံးထက္ ပိုမစားသင့္တာေတာ့ သင္ သိခ်င္မွသိပါလိမ့္မယ္။ ဝါရင့္ ေဆးပညာရပ္ဆုိင္ရာကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္ေတြက ၾကက္ဥမွာရိွတဲ့ လူ႔က်န္းမာေရးေပၚ အႏႈတ္လကၡဏာ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈမ်ားအေၾကာင္း အၾကံျပဳသတိေပးထားပါတယ္။ ဒါဟာ ၾကက္ဥမွာ ပါဝင္တဲ့ ကိုလက္စ္ထေရာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

ၾကက္ဥစားသုံးတဲ့အခါ စိတ္ဝင္စားမႈအမ်ားဆုံးက သဘာဝလား၊ လူလုပ္လား ဆုိတဲ့ေမးခြန္းေလးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဓိကျပသနာက ၾကက္ဥအထဲက ကိုလက္စ္ထေရာပါဝင္မႈ ျဖစ္ပါတယ္။

ၾကက္ဥအႏွစ္မွာ သူ႔အရြယ္အစားေပၚမူတည္ျပီး ကုိလက္စ္ထေရာ ၁၈၀ ကေန ၂၃၀ မီလီဂရမ္ထိ ပါဝင္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ အမ်ားဆုံးစားသုံးႏုိင္တဲ့ ကိုထလက္စ္ထေရာပမာဏက ၃၀၀ မီလီဂရမ္ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။

ဒီအခ်က္အလက္ကို ၾကည့္ျပီး တစ္ေန႔ၾကက္ဥ တစ္လုံးထက္ပိုမစားသင့္ ေၾကာင္း သင္သေဘာေပါက္ပါလိမ့္မယ္။ 

Ref: NHC 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.