ညအိပ္ေပ်ာ္စဥ္ အဆီက်ေစမယ့္ နည္းလမ္း

this-recipe-melts-fat-for-full-8-hours-600x320.jpg

ဝမ္းဗုိက္အဆီနဲ႔ ေျခေထာက္စသျဖင့္ အဆီခ်ဖို႕ အင္မတန္ခက္ခဲတဲ့ ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းေတြ ရိွပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ အိပ္ေနစဥ္ ကုိယ္အေလးခ်ိန္က်ေစႏုိင္တဲ့ အခ်က္တခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။ အားလုံးသိၾကတဲ့အတုိင္း ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေကာင္းမြန္စြာ အနားယူဖုိ႔အတြက္ အခ်ိန္ ၈ နာရီလုိအပ္ပါတယ္။

အိပ္ေနစဥ္ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ ၾကြက္သား ျပန္လည္အားျပည့္လာတာပါ။ ဒီအေျခအေနမွာ အဆီေတြ မေလာင္ကြ်မ္းပါဘူး။ ဒီေဖ်ာ္ရည္က အိပ္ေနစဥ္ အဲဒီအဆီက်ျခင္းျဖစ္စဥ္ကို စတင္ျဖစ္ေပၚေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ညအိပ္ယာမဝင္ခင္ ၂ နာရီၾကိဳတင္ျပီး အစားစားမယ့္အစား ဒီေဖ်ာ္ရည္ေလးေသာက္သုံးပါက ခႏၶာကိုယ္အဆီေတြ ေလ်ာ့က်သြားေစပါလိမ့္မယ္။

ပါဝင္ပစၥည္းေတြကေတာ့

·         သစ္ၾကံပိုးေခါက္

·         ရွာလကာရည္

·         သံပုယုိသီး

·         တရုတ္နံနံ

·         ပ်ားရည္ (သုိ႔) ဂ်င္း လက္ဖက္ရည္ဇြန္း (၁) ဇြန္း တုိ႕ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အသုံးျပဳပုံ

၁။ ပါဝင္ပစၥည္းအားလုံး ေရာစပ္ျပီး ညမအိပ္ခင္ ၁ ခြက္ေသာက္ပါ။

၂။ ညေနစာကို ေဖ်ာ္ရည္ျဖင့္ အစားထုိးပါက ဝမ္းဗိုက္အဆီ ခ်က္ခ်င္းက်ျပီး ခႏၶာကုိယ္မွ အက်ဳိးေက်းဇူး မ်ားစြာ ရရွိပါလိမ့္မယ္။ 

Ref: HLA 

1 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.