အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈကို တားဆီးေပးမည့္ မ်က္ႏွာေလ့က်င့္ခန္း ၅ မ်ဳိး

5-incredible-anti-aging-facial-exercises-2.jpg
လူအမ်ားစုက မ်က္ႏွာေပၚက အေရးအေၾကာင္းေတြနဲ႔ ပါးေရတြန္႔ေေနတာေတြကုိ တားဆီးႏုိ္င္ဖို႔အတြက္ ေစ်းၾကီးတဲ့ ကုထုံးေတြ၊ Botox ေတြ၊ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္တဲ့နည္းေတြကို သုံးၾကပါတယ္။ ကၽြန္မအခုတင္ျပမယ့္နည္းကေတာ့ ေစ်းးမ်ားျပီး အႏၱရာယ္ရွိတဲ့ နည္းေတြကုိ သုံးစရာမလုိဘဲ မ်က္ႏွာေလ့က်င့္ခန္းပုံမွန္ ျပဳလုပ္ရုံနဲ႔ အရြယ္တင္ႏုပ်ဳိေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
သင့္အေနနဲ႔ ထူးျခားတဲ့အက်ဳိးရခ်င္တယ္ဆုိရင္ မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ တစ္ပတ္ကို ၆ ရက္ ေလ့က်င့္ဖုိ႔ပဲလုိပါတယ္။ ဒီမ်က္ႏွာေလ့က်င့္ခန္းေတြက သင့္ရဲ႕ ေလ်ာ့ရဲက်ေနတဲ့ အေရျပားနဲ႕ ၾကြက္သားမ်ားကို ျပန္ျပီး တင္းရင္းေစပါတယ္။ ေသြးလွည့္ပတ္မႈအားေကာင္းေစတာေၾကာင့္ ေတာက္ပျပီး က်န္းမာတဲ့ အသားအေရကုိ ပုိင္ဆုိင္ေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ဒီေလ့က်င့္ခန္းပုံစံေလးေတြကေတာ့ –
 
၁) အံ့အားသင့္တဲ့ပုံစံ
[[{“fid”:”16790″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_copyright[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{}}]]
 အံ့အားသင့္တဲ့အခါ မ်က္ခုံးေတြပင့္သြားသလုိ ပင့္ပါ။ပင့္ႏုိင္သမွ် ပင့္လို႔ရတဲ့အထိ ပင့္ပါ။ ပါးစပ္ကိုလည္း အတတ္ႏုိ္င္ဆုံး အက်ယ္ဆုံးဟပါ။မ်က္လုံးေတြကုိလည္း အတတ္ႏို္င္ဆုံး ျပဴးထားပါ။ ဒီလိုပုံစံမ်ဳိး ၁၀ ၾကိမ္လုပ္ပါ။
 
၂)ပါးေဖာင္းတဲ့ပုံစံ
[[{“fid”:”16791″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_copyright[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{}}]]
ေလကုိ တဝၾကီးရွဴသြင္းျပီး ပါးကို အတတ္ႏုိ္င္ဆုံး ေဖာင္းထားပါ။ေလကို ပါးတစ္ဖက္ကေန တစ္ဖက္ကို ေျပာင္းၾကည့္ျပီး ေလကို အတတ္ႏုိ္င္ဆုံး ၾကာၾကာငုံထားပါ။၁၀ ၾကိမ္လုပ္ပါ။
 
၃)သစ္ကုလားအုတ္ပုံစံ
[[{“fid”:”16793″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_copyright[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{}}]]
ေခါင္းကုိ အေပၚကုိ ေမာ့ျပီး လည္ပင္းကုိ ဆန္႔ထားပါ။လွ်ာက အေပၚအာေခါင္ကုိ တြန္းထားပါ။လက္ညႈိးေတြသုံးျပီး လည္ပင္းအေရျပားကုိ ေအာက္ကို ဆြဲထားပါ။၂၅ စကၠန္႔ေလာက္ဆြဲထားပါ။ ျပီးရင္ ျပန္လႊတ္ျပီး အစကေနျပန္လုပ္ပါ။
 
၄)မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္တဲ့ ပုံစံ
[[{“fid”:”16794″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_copyright[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{}}]]
လက္ညႈိးႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ မ်က္ခုံးရဲ႕ အျပင္အစြန္းမွာထား၊လက္ခလယ္ ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ အတြင္း အစြန္းမွာထားျပီး ၾကဳတ္ထားတဲ့ မ်က္ခုံးေပၚကို ဖိျပီး မ်က္ေမွာင္ အၾကဳတ္ေျပသြားေအာင္လုပ္ေပးပါ။ မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ထားပါ။၂ စကၠန္႔ေလာက္ၾကာျပီးရင္ ေလွ်ာ့လုိက္ပါ။ ၈ ၾကိမ္ေလာက္လုပ္ပါ။
 
၅)လူရႊင္ေတာ္ပုံစံ
[[{“fid”:”16795″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_copyright[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{}}]]
 သင္ျပဳံးႏုိ္င္သမွ် က်ယ္က်ယ္ျပဳံးထားပါ။ႏွာေခါင္းကုိ တြန္႔ပါ။ႏႈတ္ခမ္းကို တြန္႔ပါ။ျပီးရင္ ပါးစပ္ပိတ္ထားလ်က္နဲ႔ ေမးေစ့ကို လက္ေခ်ာင္းေတြသုံးျပီး ေအာက္ကုိဆြဲပါ။ပုံစံတစ္မ်ဳိးစီကို ၅ စကၠန္႔စီလုပ္ပါ။ အားလုံးကို ၁၀ၾကိမ္္ေလာက္ လုပ္ပါ။
 
Ref:womendailymagazine
78 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.