မိမိအသက္အရြယ္အလုိက္ အိပ္ခ်ိန္ဘယ္ႏွစ္နာရီ လုိအပ္လဲ

o-sleeping-man-facebook.jpg

အိပ္စက္ျခင္းက ကြ်ႏု္ပ္တုိ ႔ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ စိတ္ရဲ႕ မရိွမျဖစ္ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈအားလုံးအတြက္ အင္မတန္ အေရးၾကီးပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္ပမာဏနဲ႔ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္စက္ႏုိင္ျခင္းက တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္းဘယ္ေလာက္ရိွလဲ ဆုံးျဖတ္ေပးပါတယ္။

လူ ၃ေယာက္မွာ ၁ေယာက္က လုံေလာက္တဲ့ အိပ္စက္မႈမရၾကပါဘူး။ အေမရိကန္ျပည္သူ ၅၀ ကေန ၇၀ မီလွ်ံဟာ အိပ္မရေရာဂါ ခံစားေနၾကပါတယ္။ ကုသမႈမခံယူတဲ့ အိပ္မရေရာဂါဟာ ေသြးေပါင္တက္ျခင္း၊ ႏွလုံးေရာဂါ၊ ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာပ်က္ျခင္း၊ ဆီးခ်ဳိနဲ႔ တျခားနာတာရွည္ေရာဂါေတြနဲ႔ ဆက္စပ္မႈရိွတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

အိပ္မရျဖစ္ျခင္းမွာ အလုပ္စြမ္းေဆာင္ႏုိင္မႈအေပၚအပ်က္သေဘာ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ရိွပါတယ္။ အဲဒီအျပင္ အေမရိကမွာ ေျမေအာက္ရိွ ေရ၊ ဓာတ္သတၱဳရွာေဖြေတြ စူးစမ္းကိရိယာျဖင့္ ရွာေဖြျခင္းအလုပ္က ႏွစ္စဥ္ အသက္ေပါင္း ၁,၅၀၀ နဲ႔ အနည္းဆုံး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တုိက္မႈေပါင္း ၁၀၀,၀၀၀ ၾကိမ္ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ စိတ္ပူေနတဲ့ ေမးခြန္းတစ္ခု ရိွပါတယ္။ အသက္အရြယ္အလုိက္ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ အိပ္ဖုိ႔လိုလဲ။

အေျဖက တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ကြဲျပားပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ည ၄နာရီ အိပ္ျပီး တစ္ေန႔လုံး အလုပ္ေတြ ေအာင္ျမင္စြာ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ေသးတယ္။

ေဆာင္းပါးတစ္ခုအရ ေအာင္ျမင္သူေတြ အလုပ္ ၁၀၀% လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ဖုိ႔ အနည္းဆုံး ၆ နာရီအိပ္စက္မႈ လုိအပ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

အသက္အရြယ္အလုိက္ တကယ္အိပ္စက္ခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္လုိအပ္လဲဆုိရင္…

·         ေမြးကင္းစကေန ၂ လအရြယ္ – ၁၂ နာရီ – ၁၈ နာရီ

·         ၃လကေန ၁ႏွစ္အရြယ္ – ၁၄နာရီ – ၁၅နာရီ

·         ၁ႏွစ္ကေန ၃ႏွစ္အရြယ္ – ၁၂နာရီ – ၁၄နာရီ

·         ၃ႏွစ္ကေန ၅ႏွစ္အရြယ္ – ၁၁နာရီ – ၁၃နာရီ

·         ၅ႏွစ္ကေန ၁၂ႏွစ္အရြယ္ – ၁၀နာရီ – ၁၁နာရီ

·         ၁၂ႏွစ္ကေန ၁၈ႏွစ္အရြယ္ – ၈.၅နာရီ – ၉.၂၅နာရီ

·         အရြယ္ေရာက္ျပီးသူမ်ား ၁၈ႏွစ္ထက္ – ၇ နာရီ –  ၉နာရီ

အိပ္ခ်ိန္အလုံအေလာက္မရရိွသူေတြမွာ ရိွတဲ့ လကၡဏာမ်ား

·         ေန႔ဘက္အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္းမရိွျခင္း

·         ကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္ျခင္း (သုိ႔) ကိုယ္အေလးခ်ိန္ပုိျခင္း

·         တစ္ေန႔တာ ျဖတ္သန္းႏုိင္ဖုိ႔ ကဖိန္းဓာတ္လုိအပ္

·         ကားေမာင္းတဲ့အခ်ိန္ အိပ္ငုိက္ျခင္း

ညေကာင္းစြာ အိပ္စက္ျခင္းအတြက္ မိမိကုိယ္မိမိ ဘယ္လုိျပင္ဆင္မႈလုပ္မလဲ။

အေကာင္းဆုံးက အိပ္ရာမဝင္ခင္ စာအုပ္ဖတ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ တျခား လုပ္ႏုိင္တဲ့ အခ်က္ေတြမွာေတာ့. . .

·         အခ်ိန္ဇယားနဲ႔ ေနပါ

·         ပုံမွန္အိပ္ခ်ိန္တစ္ခု ထူေထာင္ပါ

·         ေန႔တုိင္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ

·         မိမိအိပ္ရာခင္းနဲ႔ ေခါင္းအုံး အံဝင္ခြင္က်ျဖစ္ေအာင္ ေသခ်ာလုပ္ပါ

·         မအိပ္ခင္ အရက္ (သုိ႔) ကဖိန္း ေရွာင္ပါ။

Ref: holisticlivingtips

57 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.