ေကာ္ဖီေသာက္ျပီး ဝိတ္ခ်မယ္ဆိုရင္

coffee-caffeine-weight-loss-good.jpg

ေကာ္ဖီမွာပါတဲ့ ကဖိန္းဓာတ္က အစာစားလုိစိတ္ ထိန္းခ်ဳပ္ျပီး ဇီဝျဖစ္ပ်က္မႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ကဖိန္းဓာတ္ဟာ အဆီေလာင္ကြ်မ္းေစတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနစဥ္ အားအင္ပို ရေစကာ ေလ့က်င့္မႈ ပိုလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေစျပီး ကုိယ္အေလးခ်ိန္ ပိုက်ျမန္ေစပါတယ္။

ဒါေပမယ့္လို႔ ေကာ္ဖီကို တစ္ေန႔ ၂ ခြက္ထက္ ပိုမေသာက္သင့္ပါဘူး။ ကိုယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္း၊ အႏွိပ္ခံျခင္း သုိ႔မဟုတ္ ေခြ်းထုတ္ခန္းမဝင္ခင္ မိနစ္ ၃၀-၆၀ အလုိမွာ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေသာက္ျခင္းက ကိုယ္ကာယေလ့က်င့္မႈ အထိေရာက္ဆုံး ျဖစ္ေစပါတယ္။

ေကာ္ဖီမွာ ရိွတဲ့ ကဖိန္းဓာတ္ရဲ႕ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈဟာ ၃ နာရီကေန ၄ နာရီအတြင္း ၾကာပါတယ္။ အလြန္အကြ်ံမေသာက္သုံးမိဖုိ႔ သတိျပဳပါ။ 

Ref: easylifestyletips

 

1 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.