တစ္ေန႔ ေကာ္ဖီဘက္ႏွစ္ခြက္ထိ ေသာက္ႏုိင္လဲ

red-haired-woman-with-white-coffee-cup.jpg
ေကာ္ဖီက အင္မတန္ အျငင္းပြားစရာေကာင္းတဲ့ ေသာက္စရာတစ္မ်ဳိး ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ ေသာက္ဖြယ္ရာ ဒါမွမဟုတ္ စြဲလန္းေစတဲ့ အရာတစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာ္ဖီဟာ တကယ္နားလည္ရခက္ခဲျပီး စိတ္ႏုိးၾကြေစတဲ့ ဇီဝျဒပ္ေပါင္းေတြ ပါဝင္တဲ့ ေသာက္ဖြယ္ရာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ သူဟာ တစ္ခုတည္းေသာ အၾကီးမားဆုံး အင္တီေအာက္ဆီဒင္း ရင္းျမစ္ၾကီးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
 
ေကာ္ဖီဟာ က်န္းမာေရးအက်ဳိးေက်းဇူးေပါင္းစုံနဲ႔ ဆက္ႏြယ္ေနေၾကာင္း ေလ့လာမႈမ်ား အရသိရပါတယ္။ ဆီးခ်ဳိ၊ ႏွလုံးေရာဂါ၊ ဦးေႏွာက္ထိခုိက္ ဒဏ္ရာရမႈ၊ အသည္းကင္ဆာနဲ႔ ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာပ်က္မႈ အႏၱရာယ္ ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ ေကာ္ဖီအတြင္း ကဖိန္းပါဝင္မႈက ဇီဝျဖစ္စဥ္ကို တုိးတက္ေကာင္းမြန္ေစျပီး ကုိယ္အေလးခ်ိန္လည္း က်ေစပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ ကဖိန္းဓာတ္ပါဝင္မႈေၾကာင့္ ေသာက္သုံးႏုိင္တဲ့ ေကာ္ဖီပမာဏ သုိ႔မဟုတ္ ကဖိန္းဓာတ္ပမာဏ အကန္႔အသတ္ ရိွပါတယ္။
 
ကဖိန္းဓာတ္က စိတ္ကိုႏုိးၾကားတက္ၾကြေစတဲ့ အရာတစ္ခု ျဖစ္သည္နဲ႔အညီ စိတ္ႏုိးၾကားေအာင္ ကမာၻမွာ စားသုံးမႈ အမ်ားဆုံးဝတၳဳပစၥည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္မွာ ကဖိန္းဓာတ္ပါဝင္မႈပမာဏ ကြဲျပားပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ တစ္ခြက္မွာ 50 – 400 နဲ႔ထက္ ရိွပါတယ္။ ေကာ္ဖီခြက္ေသး တစ္ခြက္မွာ 50mg ပါဝင္ႏုိင္ပါတယ္။ ၁၆ ေအာင္စ Starbuck ေကာ္ဖီခြက္ၾကီးမွာ 300mg ပါဝင္ႏုိင္ပါတယ္။
 
၈ ေအာင္စဆန္႔ ပွ်မ္းမွ်ေကာ္ဖီခြက္မွာ ကဖိန္းဓာတ္ 100mg ဝန္းက်င္ ပါဝင္ႏိုင္ပါတယ္။ ကဖိန္းဓာတ္ 400mg သုိ႔မဟုတ္ ေကာ္ဖီ ၄ ခြက္က အရြယ္ေရာက္က်န္းမာေနသူ အမ်ားစုအတြက္ ေဘးအႏၱရာယ္ကင္းရွင္းတယ္လုိ႔ ေလ့လာမႈတခ်ဳိ႕က ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ေကာ္ဖီအျပင္ တျခားေသာ ကဖိန္းဓာတ္ပါဝင္တဲ့ အရင္းအျမစ္ရိွေၾကာင္းလည္း သတိျပဳပါ။ အခ်ဳိရည္၊ လက္ဖက္ရည္၊ ေခ်ာကလက္စတာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ 
 
Ref: 1mhealthtips 
187 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.