အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့ ဒီ ညအိပ္ခ်ိန္အေလ့အက်င့္ (၁၂) ခုကို ေရွာင္ၾကဥ္ရေအာင္

12-dangerous-bedtime-habits-that-you-should-always-avoid.jpg

သင္ရဲ႕အိပ္စက္ပံု အိပ္စက္နည္းေတြနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး က်န္းမာေရး တစ္ခုလုံးကို အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစတဲ့ အိပ္စက္မႈအေလ့အက်င့္တခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ အိပ္ေရးပ်က္တာမ်ဳိး ခံစားရတဲ့အခါ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္တဲ့ အိပ္စက္မႈအေလ့အက်င့္ (၁၂) ခု ရိွပါတယ္။

၁။ အိပ္ယာေပၚ စာအုပ္ယူေဆာင္ျခင္း ေရွာင္ပါ။ ညမအိပ္မီ စာအုပ္ဖတ္တာ သေဘာက်ပါက ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ဖတ္ျပီး စာအုပ္ခ်ျပီးမွ အိပ္ယာဝင္ပါ။

၂။ ညအိပ္ယာမဝင္မီ ေရေသာက္ျခင္း ေရွာင္ပါ။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္တာ ညအိမ္သာမၾကာခဏ ေျပးေစပါလိမ့္မယ္။

၃။ မီးအိမ္ မိွန္မိွန္ေလးနဲ႔ ႏုိးစက္ အသုံးျပဳပါ။ လင္းလြန္းတဲ့ မီးလုံးေတြက ေကာင္းစြာ အနားယူအိပ္စက္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစပါတယ္။

၄။ အိပ္ေနစဥ္ အီလက္ထေရာနစ္ပစၥည္းေတြ မိမိနဲ႔ ေဝးေဝးေနရာမွာ အျမဲထားပါ။ ဦးေႏွာက္ကို ေကာင္းစြာ အနားမယူေအာင္ အေႏွာင့္အယွက္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၅။ ေန႔စဥ္ကိုယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္း ပုံမွန္လုပ္ေပးပါ။ ညေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစျပီး အားအင္ေတြ ရရိွေစပါလိမ့္မယ္။

၆။ ညေနစာကို ညမအိပ္ခင္ အနည္းဆုံး ၂ နာရီၾကိဳ စားပါ။ ဗုိက္တင္းတင္းနဲ႔ အိပ္ယာဝင္ျခင္းမ်ဳိး ေရွာင္ပါ။

၇။ ကဖိန္းဓာတ္ေတြက ဇီဝျဖစ္စဥ္ ပိုမိုအားေကာင္းေစတာေၾကာင့္ ေကာ္ဖီကို အိပ္ခ်ိန္မတုိင္မီ ၄ နာရီျခား ေသာက္ေပးပါ။

၈။ ေအးစက္ေနတဲ့ ေျခေထာက္ေတြက အိပ္မရ ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ ညမအိပ္မီ ေျခေထာက္ေတြ အျမဲ ေႏြးေထြးေစပါ။

၉။ အေကာင္းစားဖ်ာေတြ အသုံးျပဳပါ။ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္အိပ္ေပ်ာ္ေစျပီး က်န္းမာေရး အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။

၁၀။ ပက္လက္အေနအထားထက္ ေဘးတေစာင္းအိပ္ၾကည့္ပါ။ ေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္တာက အေကာင္းဆုံးအိပ္စက္မႈအေနအထားျဖစ္ပါတယ္။

၁၁။ အက်ဳိးရိွတဲ့ အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္အေလ့အက်င့္တစ္ခု ထူေထာင္ပါ။ ဥပမာ – အိပ္ယာမဝင္မီ အိမ္သာတက္ျခင္း၊ မ်က္ႏွာသစ္ျခင္း နဲ႔ သြားတုိက္ျခင္းတုိ႔က အေကာင္းဆုံး အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္ ပုံမွန္အေလ့အက်င့္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

၁၂။ အခ်ိန္ၾကာၾကာ ေနခင္းတစ္ေမွးအိပ္ျခင္း ေရွာင္ပါ။ ေန႔စဥ္ပုံမွန္အိပ္ေနက်အခ်ိန္တစ္ခု စီစဥ္ထားရိွပါ။ 

Ref: TNH

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.