စိတ္ပူပန္ေသာကေတြ ရွဴထုတ္ၾကည့္ၾကမယ္

shutterstock_153563456-500x375.jpg

ဘဝကို အရိွန္ျပင္းျပင္း ရွင္သန္ျဖတ္သန္းတဲ့အခါမွာ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ ဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ဆုိတာမ်ိဳးေတြ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ကိုယ္လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အလုပ္ေတြၾကားထဲ နစ္ျမဳပ္ရင္း တစ္ခုျပီးတစ္ခု ဒါျပီးရင္ ဒါလုပ္ရမယ္ဆုိတဲ့  တာ၀န္ေတြ၊ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕ ပိေနၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီလို အလုပ္ေတြနဲ႕ ပိေနတဲ့ ေနရက္ေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္တဲ့အခါ ကိုယ့္ကို စိတ္ဖိစီးမႈကေန သက္သာေစေအာင္၊ စိတ္စြမ္းအင္ေတြ ပိုမိုတိုးပြားေစေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့အရာကေတာ့ အသက္ရွဴျခင္းပါပဲ။ ခုလိုေျပာလိုက္ရင္ အားလံုးက အသက္ရႈတာ ေန႕တုိင္းလုပ္ေနတဲ့အရာပဲ။ ဘာခက္ခဲတာမွတ္လို႕ဆုိျပီး ထင္ေနပါလိမ့္မယ္။  တကယ္ေတာ့ အသက္ရႈသြင္းျပီး အသက္ကို ျပန္ရႈထုတ္တာကို ေလ့က်င့္ခန္းပံုစံ ေန႕တုိင္းလုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္  သင္ေန႕တုိင္းၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ စိုးရိမ္ေသာကေတြကို ကုိင္တြယ္ေျဖရွင္းျပီးသား ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။ ဒါကို "Power Breathing" လုိ႔ေခၚပါတယ္။

ဒီအသက္ရွဴေလ့က်င့္ခန္းမွာ အသက္ရွဴသြင္းႏုိင္သေလာက္ အသက္ရွဴထုတ္ျခင္း ၂ ၾကိမ္ပါဝင္ပါတယ္။ အသက္ရွဴသြင္းျခင္း (၂) ၾကိမ္နဲ႔ အသက္ရွဴထုတ္ျခင္း ၄ ၾကိမ္၊ နာက္ျပီး ၈ ၾကိမ္နဲ႔ ၁၆ ၾကိမ္လုပ္ေပးရပါမယ္။ ဘယ္လုိျဖစ္ျဖစ္ power breathing ဟာ ေၾကာက္စိတ္မႊန္ျခင္း၊ ေခါင္းတစ္ျခမ္းကိုက္ဦးယဥ္းနာ၊ ၾကြက္တက္ျခင္းနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္တဲ့ အေျခအေနမ်ားအတြက္ အကူအညီ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

Power Breathing ေကာင္းေကာင္းထိေရာက္တဲ့ အေၾကာင္းရင္းက စိတ္ေအးလက္ေအးျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ခႏၶာကိုယ္ သဘာဝအတုိင္း အသက္ရွဴမႈပုံစံျဖစ္ေနလုိ႔ ပါပဲ။ အဲဒီလုိ စျပီး အသက္ရွဴတဲ့အခါ အနားယူတယ္လို႕ သေဘာထားျပီး တခ်က္ခ်က္ျမည္တဲ့ နာရီလက္တံကို မွတ္ဖုိ႔ မျဖစ္မေန အၾကီးေရးပါတယ္။

Power Breathing ရဲ႕အေကာင္းဆုံးအခ်က္က ဘယ္ေနရာမဆုိ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ရမယ့္အရာက ခဏေလးအခ်ိန္ယူ၊ အာရုံစူးစုိက္ျပီး စိတ္ဖိစီးမႈကို အေဝးသုိ႔ ရွဴထုတ္ဖုိ႔သာ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Ref: Hellogiggles 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.