ကုိယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ ေရွာင္ရမယ့္ အစားအစာမ်ား

pregnancy.jpeg

ကုိယ္ဝန္ေဆာင္ကာလဟာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားတြက္ အလြန္အမင္း အေရးၾကီးတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ဇီဝျဖစ္စဥ္ ဟန္ခ်က္ညီမွ်မႈ၊ ကုိယ္ကာယနဲ႔ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ က်န္းမာေရး အေျပာင္းအလဲမ်ား ျဖစ္ေပၚတဲ့ ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ စားသုံးတဲ့ အစားအစာေတြ အေကာင္းဆုံး ေစာင့္ၾကည့္သင့္တဲ့ အခ်ိန္ကာလလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အားအင္ရရိွဖုိ႔ရန္အတြက္ မိမိကုိယ္ကုိယ္ ဂရုစုိက္ျခင္းသာ ဟုတ္ဘဲ ရင္ေသြးအတြက္ပါ လုိအပ္တဲ့ အာဟာရေတြ ေကြ်းေမြးျပဳစုေနတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အနည္းအက်ဥ္း မွားယြင္းမႈမ်ဳိးမဆို သားအိမ္အတြင္းရိွ ကေလးကို ထိခုိက္ေစႏုိင္ပါတယ္။

ကေလးဟာ မိခင္ရဲ႕ အာဟာရ ျဖည့္စြမ္းမႈအေပၚ လုံးဝမီွခုိေနတာပါ။ ဆုိလုိတဲ့သေဘာက အဲဒီအာဟာရေတြ ကေလးကို အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစႏုိင္သလို အက်ဳိးလည္း ျပဳႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ မိခင္ရဲ႕ အစာစားသုံးမႈအေလ့အက်င့္နဲ႔ အာဟာရစားသုံးမႈက အဓိက အဆုံးျဖတ္ေပးပါတယ္။

အမ်ဳိးသမီးအမ်ားအျပားက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း လုပ္ႏုိင္တဲ့ အရာ၊ လုပ္လုိ႔မရတဲ့အရာေတြ မသိၾကပါဘူး။ ကုိယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္နဲ႔ အာဟာရျဖည့္စြက္ျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မိခင္ေတြဆီက အမ်ားဆုံးေမးတဲ့ ေမးခြန္းေတြထဲ တစ္ခုက "ကုိယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း ဘာေတြစားလုိ႔မရဘူးလဲ" ဆုိတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္သည္ဟုတ္ဟုတ္၊ မဟုတ္မဟုတ္ ဒါဟာ လူေတြ သိဖို႔လုိအပ္တဲ့ အေရးၾကီး ေမးခြန္းတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း ေရွာင္ရွားရမယ့္ အစားအစာတခ်ဳိ႕ေတြမွာေတာ့

·         အတုိင္းအခ်င့္နဲ႔ စားေသာ ျဖည့္စြမ္းအစားအစာမ်ား

·         မာက်ဴရီေပါၾကြယ္ဝတဲ့ ငါးမ်ား

·         ကဖိန္းနဲ႔ အရက္သစာ တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref: Wellnessbin 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.