ညဘက္ေတြမွာ မ်က္စိေၾကာင္ျပီး အိပ္မေပ်ာ္ျဖစ္ေနရင္ ဒီနည္းေလးေတြ က်င့္သံုးၾကည့္ေစခ်င္

landscape-1462306802-gettyimages-157406026.jpg

ဘဝမွာ စိတ္ပင္ပန္းမႈ ျဖစ္ေစတဲ့ အရာမ်ားစြာ ရိွႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီအရာေတြက လူကို အိပ္မရ ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ အိပ္မေပ်ာ္ေရာဂါေၾကာင့္ အေမရိကႏိုင္ငံမွာ ႏွစ္စဥ္ လူဦးေရ ၅၀-၇၀ သန္း ဒုကၡေရာက္ေနၾကေၾကာင္း Center for Diseases Control and Prevention အရ သိရပါတယ္။ လူအမ်ားစုဟာ အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႕အတြက္ ေဘးထြက္ဆုိးက်ဳိးျဖစ္ေစတဲ့ ေဆးဝါးေတြ မွီဝဲေနၾကတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။

အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ ဒုကၡေျဖရွင္းဖုိ႕ ေဆးလုံးေတြ မီွဝဲမယ့္အစား ပုိမိုထိေရာက္ ရုိးရွင္းျပီး ပိုအသက္အႏၱရာယ္ကင္းတဲ့ ေျဖရွင္းနည္းမ်ားကို ဆရာဝန္ေတြ အၾကံျပဳထားပါတယ္။

Gym ကစားျခင္း

ကုိယ္ကာယလႈပ္ရွားမႈက စိတ္က်ေရာဂါအႏၱရာယ္ ေလ်ာ့နည္းေစႏုိင္ျပီး ပိုမုိေကာင္းမြန္ႏွစ္ျခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

ေနေရာင္ျခည္ ပိုမိုရရိွခံစားျခင္း

လူေတြ ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ ထိေတြ႔မႈရတဲ့အခါ ညအခ်ိန္မွ သက္ဝင္လႈပ္ရွားေသာ အသားေရာင္ေျပာင္းလဲေစတဲ့ ေဟာ္မုန္းထုတ္လုပ္မႈ ျမန္ျမန္ ျဖစ္ပြားျပီး ညမွာ ပိုမိုလ်င္ျမန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

အိပ္ခန္း ေသသပ္သန္႔ရွင္းေအာင္ ထားျခင္း

သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္တဲ့ အခန္းက စိတ္အပန္းေျဖ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ 

Ref: Womansday

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.