ညမအိပ္ခင္ စားရန္ အေကာင္းဆုံးနဲ႔ အဆုိးဆုံး အစားအစာ (၁၀) မ်ဳိး

night-snack.jpg

ညဥ္႕နက္ေတာ့မွ ဗိုက္ဆာလာတဲ့အခါ အဲ့ဒီအခ်ိန္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အဆာေျပေတာင့္တစိတ္ကို ေအာင့္ထားဖုိ႔ ခက္ခဲပါတယ္။ မိမိရဲ႕ အစာစားလုိစိတ္ကို အညံ့ခံျပီး အိပ္ယာမဝင္ခင္ တစ္ခုခုစားမယ္ဆုိရင္ ညေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔အတြက္ ေရွာင္သင့္တဲ့ အရာတခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။

တခ်ဳိ႕အစားအစာေတြက ေကာင္းမြန္ႏွစ္ျခိဳက္စြာ ပိုမို အိပ္ေပ်ာ္ေစျပီး တခ်ိဳ႕အစားအစာေတြကေတာ့ ညအခ်ိန္ အိပ္ေမာက်ရန္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဗိုက္ထဲက အသံစျမည္လာတဲ့အခါ အစားအစာေရြးခ်ယ္ဖုိ႕ ဆာင္ရန္၊ ေရွာင္ရန္ အခ်က္တခ်ဳိ႕ေတြမွာ. . .

အေကာင္းဆုံးအစားအစာမ်ားမွာ 

၁။ ၾကက္ဆင္

၂။ ငွက္ေပ်ာသီး

၃။ ႏုိ႔

၄။ ဂ်ဳံနဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ သားေသာက္ဖြယ္မ်ား

၅။ လက္ဖက္ရည္ တို႕ျဖစ္ျပီး 

အဆုိးဆုံးအစားအစာမ်ားေတြကေတာ့ 

၁။ ေခ်ာကလက္အနက္

၂။ စပ်စ္ဝုိင္

၃။ ေကာ္ဖီ

၄။ အသားတုံးကင္

၅။ အဆီမ်ားတဲ့ အစားအစာမ်ား ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Ref: Simplemost 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.