ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းရဲ႕ အာနိသင္

0c6336aa00000578-0-image-a-26_1424478819472.jpg

ငွက္ေပ်ာသီးမွာ ကစီဓာတ္ၾကြယ္ဝျပီး အစိမ္း မမွည့္ေသးတဲ့ ငွက္ေပ်ာသီးေတြမွာ ပိုလုိ႔ေတာင္ မ်ားပါတယ္။

ယင္းကစီဓာတ္မ်ားက ကုိယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ဖုိ႔ အင္မတန္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ဒ့ါေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ပိုေတြ ေလ်ာ့ခ်လုိပါက ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္္းကို အျမဲေရြးခ်ယ္ပါ။ ေနာက္ သူ႔မွာ ပါတဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြက ကယ္လုိရီစားသုံးမႈနဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့နည္းေစတဲ့ ဝအီမႈ ခံစားခ်က္ ပိုျဖစ္ေစပါတယ္။ ျပီးတဲ့အျပင္ ခႏၶာကုိယ္အတြင္း အခ်ဳိဓာတ္ျဖစ္ေပၚမႈ ေလ်ာ့နည္းေစျပီး ဆဲလ္အတြင္း ဂလုိးကို႔စ္ ဝင္ေရာက္မႈကို ဟန္႔တားေပးပါတယ္။

ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းက အစာေျခလမ္းေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းျခင္းအတြက္ အလြန္ေကာင္းပါတယ္။ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းကို သက္သာေစျပီး အက်ဳိးျပဳ ဘက္တီးရီးယားလုိ႔ သိရတဲ့ probiotic အသုံးျပဳကာ အစာေျခလမ္းေၾကာင္းကို က်န္းမာၾကံ့ခုိင္ေစပါတယ္။ ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းက ယင္းဘက္တီးရီးယားေတြဟာ အစာေျခစနစ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပသနာေတြ ေျဖရွင္းေပးႏုိင္ပါတယ္။ ယင္း probiotic ဘက္တီးရီးယားတို႔က အူမၾကီးကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈ အႏၱရာယ္ ေလ်ာ့နည္းေစျပီး Vitamin B6၊ C၊ calcium နဲ႔ magnesium ေတြ ေပါၾကြယ္ဝပါတယ္။

မွတ္ခ်က္။        ။ ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းကို ကာဗြန္ဟိုက္ဒရုိက္ ပါဝင္လုိ႔ ဆီးခ်ဳိေရာဂါေဝဒနာရွင္ေတြအတြက္ေတာ့ အားမေပးပါဘူး။

Ref: HFS 

1 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.