ထမင္းက်န္မ်ားကုိ က်န္းမာေရးေကာင္းက်ဳိးမ်ားရဖုိ႔ အသုံးျပဳနည္း

51953406.jpg
ကိုယ့္အိမ္မွာ ညစာစားျပီးေနာက္ ထမင္းေတြမကုန္ဘဲ ပုိျပီးက်န္ေနမယ္ဆုိရင္ လႊင့္မပစ္ပါနဲ႔။ ဒီလို ထမင္းက်န္မွာ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳမယ့္ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ လုပ္ရမွာကေတာ့ အဲ့ဒီ က်န္ေနတဲ့ထမင္းကုိ ေျမအုိးသန္႔သန္႔ တစ္လုံးထဲမွာ တစ္ညလုံး ေရစိမ္ထားလုိက္ဖုိ႔ပါပဲ။ ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္မွာ ဒီထမင္းေရစိမ္က အခ်ဥ္ေဖာက္ထားသလုိ ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။
 
အဲ့ဒီထမင္းေရစိမ္ကုိ မနက္စာအျဖစ္ ၾကက္သြန္နီအစိမ္းေလးနဲ႔ တြဲျပီးစားရင္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါတယ္။ ထမင္းေရစိမ္က ရႏုိင္တဲ့အက်ဳိးေက်းဇူးေတြကေတာ့ အမွ်င္ဓာတ္အမ်ားအျပားပါဝင္တာေၾကာင့္ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းကို သက္သာေစပါတယ္။ ထမင္းေရစိမ္က သဘာဝ အေအးရည္ ျဖစ္ပါတယ္။ ထမင္းေရစိမ္ကုိ ပုံမွန္စားသုံးေပးရင္ ခႏၶာကုိ္ယ္တြင္း အပူကို က်ေစျပီး အသားအေရ ေအးျမေစပါတယ္။
 
ျပီးေတာ့ ထမင္းေရစိမ္စားျခင္းက လန္းဆန္းေစျပီး တစ္ေန႔တာအတြက္ အားျဖစ္ေစပါတယ္။ အူတြင္းနာျဖစ္ေနတဲ့သူေတြျမန္ျမန္ျပန္ေကာင္းလာေစဖုိ႔ တစ္ပတ္ကုိ ၃ ၾကိမ္ေလာက္ ထမင္းေရစိမ္ကုိ စားေပးသင့္ပါတယ္။
သင္က လက္ဖက္ရည္ ၊ေကာ္ဖီကုိ ျဖတ္လို႔မရေအာင္ စြဲေနတဲ့သူဆိုရင္ မနက္ေစာေစာမွာ ထမင္းေရစိမ္ကို စားေပးျခင္းက ေကာ္ဖီ၊လက္ဖက္ရည္ ေသာက္လုိစိတ္ကုိ ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။
 
ေလ့လာမႈအရ ထမင္းက်န္ ေရစိမ္ထဲမွာ အဟာရျဖစ္ေစတဲ့ သတၱဳဓာတ္ မ်ဳိးစုံျဖစ္တဲ့ သံဓာတ္၊ ပိုတက္ဆီယမ္နဲ႔ ကယ္ဆီယမ္ဓာတ္ေတြ ပါဝင္တဲ့အတြက္ ေန႔စဥ္ ပုံမွန္ စားသုံးသင့္တဲ့ နံနက္စာတစ္ခုျဖစ္တယ္လို႔ ေတြ႔ရွိရပါတယ္။
 
Ref:timesofindia.indiatimes
79 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.