ခႏၶာကုိယ္ အေနအထားပုံစံ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ကုိ ျပန္လည္သက္သာေစမယ့္ ၁၀ မိနစ္စာ ေလ့က်င့္ခန္း

poor_posture.jpg
ခႏၶာကိုယ္ အေနအထား ပုံစံ မမွန္တာက ခ်က္ခ်င္းမသိသာေပမဲ့ ေရရွည္မွာ အရမ္းကုိ ထိခိုက္ေစတတ္ပါတယ္။ ကုိယ့္ရဲ႕ ပုံပန္းသြင္ျပင္ကုိ ထိခုိက္ေစသလုိ က်န္းမာေရးကုိလည္း ခ်ဳိ႕ယြင္းလာေစတတ္ပါတယ္။ ခႏၶာကုိယ္ ပုံစံ အေနအထားက လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေနအထားကုိ အမ်ားၾကီး ေျပာျပႏုိင္ပါတယ္။
 
ကိုယ္ကုိ မတ္မတ္ထားျပီး ပုံစံက်ေနတဲ့သူက မိမိကုိယ္ကုိယ္ ယုံၾကည္မႈ ရွိတယ္ဆုိတာကို ျပေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခႏၶာကုိယ္ ေလ်ာ့တိေလ်ာ့ရဲ ျဖစ္တာ ၊ ကုိင္းေန ၊ကုန္းေနတာမ်ဳိးေတြက သက္သာသလိုေနရင္းနဲ႔ အက်င့္ပါသြားတာျဖစ္ျပီး ခႏၶာကုိ္ယ္ အေလးခ်ိန္မ်ားျခင္း၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားျခင္းနဲ႔ အထုိင္မ်ားျခင္းတုိ႔က ေက်ာရုိး ၾကြက္သားေတြကို အားနည္းေစတဲ့အတြက္ ပုံစံမက် ျဖစ္လာတာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
ဒါကုိ ျပဳျပင္ႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ရပါမယ္။ ပထမဆုံး ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေမွာက္ေနပါ။ျပီးရင္ ေခါင္းကို အသုံးျပဳျပီး ခႏၶာကုိယ္ အေရွ႔ပုိင္းကို ေျဖးေျဖးခ်င္း ၾကြရပါမယ္။ကုိယ္ အဆင္ေျပတဲ့ အျမင့္ထိေရာက္ေအာင္ ၾကြရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။အရမ္း ၾကီးမလုပ္ရပါဘူး။သက္ေတာင့္ သက္တာ အေနအထားနဲ႔ပဲ လုပ္ပါ။
 
လက္ေမာင္းေတြကုိ ခႏၶာကုိယ္ရဲ႕ ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီမွာထားျပီး လက္ဖ်ားပုိင္းကုိ တင္ပါးေပၚမွာ ထားရပါမယ္။ ဒီ ေလ့က်င့္ခန္းက ေနာက္ေက်ာနဲ႔ ေျခေထာက္က ၾကြက္သားေတြရဲ႕ တင္းအားကုိ ေလ်ာ့နည္းေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ေလ့က်င့္ခန္းက ၁၀ မိနစ္ၾကာလုပ္ရမွာ ျဖစ္ေပမဲ့ ပထမဆုံး အၾကိမ္လုပ္တဲ့အခါမွာေတာ့ ၁၀ ၾကိမ္ေလာက္ဆုိရင္ လုံေလာက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကုိ ေန႔စဥ္ ပုံမွန္လုပ္ျခင္းက ေက်ာရုိးကုိ ျပန္လည္ သန္စြမ္းေစျပီး ျပန္မတ္လာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
Ref:yourtango
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.