အစာေခ်မႈ လႈံ႔ေဆာ္ေပးမယ့္ နည္းလမ္းေလးမ်ား

2703481e-55b4-4bef-bf91-8f8e80f8c6a5.jpg
အစာမေၾကလို႕ အေနရအထိုင္ရခက္ေနတတ္တဲ့သူေတြအတြက္ ပံုမွန္ေလး လုပ္ေဆာင္ေပးသင့္တဲ့ အရာေလးေတြ ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒီအရာေတြက သင့္အစာေခ်မႈစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစမွာမုိ႕ သိကို သိထားသင့္ပါတယ္။
 
၁။ သံလြင္ဆီနဲ႔ သံပုယုိသီး
 
သံလြင္ဆီ လက္ဖက္ရည္ဇြန္း (၁) ဇြန္းကို သံပုယုိရည္အစက္အနည္းငယ္နဲ႔ တြဲေသာက္ပါ။ ဒီအိမ္တြင္းေဆးနည္းကုိ မနက္ သုိ႔မဟုတ္ ထမင္းစားျပီး နာရီအနည္းငယ္ၾကာျပီးေနာက္ ေသာက္သင့္ပါတယ္။ 
 
၂။ ေရေႏြးေႏြးေလးနဲ႔ သံပုယုိ
 
မနက္ အစာအိမ္အတြင္း ဘာမွ မရိွတဲ့အခ်ိန္မွာ သံပုယုိသီးတစ္လုံးညစ္ထားတဲ့ ေရေႏြးေႏြးေလးတစ္ခြက္ ေသာက္ပါ။ ဒီေဖ်ာ္ရည္က အစာေျခအဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပသနာေတြ ကာကြယ္ကုသျခင္းအတြက္လည္း အသုံးျပဳပါတယ္။ 
 
၃။ မုန္႔ဖုတ္ေဆာ္ဒါနဲ႔ ေရေႏြးေႏြးေလး 
ေရေႏြးေႏြးေလး (၁) ခြက္ထဲ မုန္႔ဖုတ္ေဆာ္ဒါ လက္ဖက္ရည္ဇြန္း တစ္ဝက္ ေလာင္းထည့္ပါ။ ဒီနည္းကိုု ေခတ္အဆက္ဆက္အသုံးျပဳလာခဲ့ျပီး အစာေျချပသနာ ကုသေဆးအျဖစ္ လူသိမ်ားပါတယ္။ ေဆးဆုိင္ေတြမွာ ေတြ႔ႏုိင္တဲ့ အလူမီနီယမ္ဓာတ္မပါတဲ့ မုန္႔ဖုတ္ေဆာ္ဒါကပဲ ေကာင္းက်ဳိးျဖစ္ေစေၾကာင္း သိထားဖုိ႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ 
မွတ္ခ်က္။ ။ ဒီေဆးနည္းကို အစာအိမ္ျပည္တည္နာရိွသူမ်ား မေသာက္သုံးသင့္ပါ။ 
 
ေအာက္ပါအစားအစာမ်ားကုိ သင့္ေန႔စဥ္အစားအစာစာရင္းထဲ ထည့္သြင္းဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။
 အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ သစ္သီးမ်ားနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ား (ပန္းမုန္လာ၊ လိေမၼာ္သီး၊ မုန္လာဥနီ၊ ပဲ…) 
ဂ်ဳံ 
ေကာင္းက်ဳိးျပဳတဲ့ ဘက္တီးရီးယားမ်ား (probiotics)
ေရ တို႕ပဲျဖစ္ပါတယ္။
 
ဒါ့အျပင္ ၁၀ မိနစ္လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သင္အႏွစ္သက္ဆုံး ကုိယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္းေတြ ျပဳလုပ္ဖုိ႔ မေမ့ပါနဲ႔။ 
 
Ref:healthyfoodstar
 
 
 
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.