က်န္းမာျပီး မဖ်ားမနာေအာင္ ကိုယ့္ကိုကုိယ္ ဘယ္လိုကာကြယ္ႏိုင္မလဲ

love_actions.jpg
ကိုယ့္ကိုကုိယ္ ခ်ဴခ်ာလြန္းလို႕ စိတ္ပ်က္ေနရပါသလား။ ဒီလိုဆုိရင္ အလြယ္တကူ မဖ်ားမနာပဲ က်န္းမာေစမယ့္ နည္းလမ္းေလးေတြ ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။
၁။ ေပါင္းခံေခြ်းထုတ္ျခင္း
ပုံမွန္ လက္သည္း၊ ေျခသည္း အလွျပင့္မယ့္အစား ေပါင္းခံေခြ်းထုတ္မယ့္ အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ေခြ်းထုတ္တာက အဆိပ္အေတာက္မ်ား ဖယ္ရွားနည္း တစ္ခုတည္းသာမက ဦးေခါင္းခြံအတြင္း ေလလမ္းေၾကာင္းမ်ား ပြင့္ေစျပီး အေအးမိျခင္းမရိွဘဲ အသက္ရွဴ ပုိမိုလြယ္ကူေစပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အေအးမိျခင္း ဖ်ားနာျခင္းမ်ား ေလ်ာ့ပါးေစပါတယ္။
၂။ စိုထုိင္းမႈ ထိန္းသိမ္းေပးျခင္း
ေျခာက္ေသြ႔တဲ့ေလထုက စိတ္က်ေဆးတစ္မ်ဳိးျဖစ္ျပီး ဘက္တီးရီးယားပုိးမႊားေတြအတြက္ ရွင္သန္ဖုိ႔ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဝန္းက်င္တစ္ခု ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေျခာက္ေသြ႔တဲ့ေနရာ သုိ႔မဟုတ္ အဖ်ားကို တုိက္ခုိက္ေခ်မႈန္းဖို႔အတြက္ စိုထုိင္းမႈျဖစ္ေစျပီး ေနရထုိင္ရ အမွန္တကယ္ ပုိေကာင္းေစပါတယ္။
၃။ အနမ္းေျခြျခင္း
ကုိယ့္ခ်စ္သူနဲ႔ နမ္းဖုိ႔ သူ/သူမ အေအးမိတဲ့အခ်ိန္မွာ စိတ္မပါ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ ႏွစ္ဦးလုံး က်န္းမာသန္စြမ္း ရိွေနခ်ိန္မွာ အဲဒီအခြင့္အေရးကုိ လက္လြတ္ဆုံးရႈံးမခံၾကပါနဲ႔။ မိမိလက္တြဲေဖာ္နဲ႔ တံေထြးမ်ား ဖလွယ္ၾကတဲ့အခါ ကုိယ္ခံအား ေကာင္းလာေစတဲ့ ပိုးမႊားမ်ား ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။
၄။ သီခ်င္း နားေထာင္ျခင္း
သီခ်င္းနားေထာင္ျခင္းမွာ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ မသိႏုိင္တဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားစြာ ရရိွပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈ ေလ်ာ့ခ်ေပးတယ္။ မွတ္ဥာဏ္ ပိုေကာင္းေစျပီး ကုိယ္ခံအားလည္း ပုိမုိတုိးျမင့္ေပးပါတယ္။
၅။ ပလုတ္က်င္းျခင္း
လည္ေခ်ာင္းနာက်င္မႈ ေပ်ာက္ကင္းေစေအာင္ ဆားရည္နဲ႔ ပလုတ္က်င္းဖုိ႔ အၾကံျပဳခံရဖူး ၾကမွာပါ။ ဒီနည္းက  အဆင္ေျပပါတယ္။ ေရဘုံဘိုင္ေခါင္းနဲ႔ ပလုတ္က်င္းျခင္းကလည္း အေအးမိျခင္းကို  ကင္းေဝးေစေၾကာင္း ေလ့လာမႈမ်ားက ရွာေဖြေတြ႔ရိွထားပါတယ္။
Ref: TOI
347 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.