ညအိပ္တဲ့အခါ ပူတာနဲ႔ ေအးတာ ဘယ္ဟာ ပိုေကာင္းလဲ

ပိုမိုသင့္ေတာ္ေကာင္းမြန္တဲ့ ညအိပ္အပူခ်ိန္ေနာက္ကြယ္က တိက်တဲ့ သုေတသနျပဳခ်က္က ရႈပ္ယွက္ခတ္လွပါတယ္။ ေယဘုယ်အေနနဲ႔ အပူခ်ိန္ ၆၅ နဲ႔ ၇၂ ဒီဂရီဖာရင္ဟုိက္ၾကား ခ်ိန္ညိွထားတဲ့ အခန္းတစ္ခုထဲမွာ အိပ္ဖုိ႔ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား အၾကံျပဳထားေပမယ့္ အဲဒီပုံေသအေနအထားက လူတုိင္းနဲ႔ အံဝင္ခြင္က်မျဖစ္ပါဘူး။
အိပ္ခန္း သက္ေသာင့္သက္တာျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ ေႏြးလြန္း ဒါမွမဟုတ္ ေအးလြန္းေနပါက အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ ျပသနျဖစ္ႏိုင္ရုံမက rapid eye movement REM သံသရာပါ လည္ေန ေစပါလိမ့္မယ္။ 
တစ္ေယာက္ေယာက္ေဘးနားမွာ အိပ္ေနပါက ႏွစ္ေယာက္လုံးနဲ႔ အံဝင္ခြင္က်ျဖစ္တဲ့ ခႏၶာကုိယ္အပူခ်ိန္ကို သိဖုိ႔ ခက္ခဲႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေစာင္ေတြ ေနရာယူလာတာပဲ ျဖစ္တယ္။ ေအးတဲ့အခန္းနဲ႔ ပူတဲ့အခန္း ဘယ္ေနရာမွာ အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔လြယ္ကူလဲ။
ပူတာထက္ ေအးတာကို ပုိၾကဳိက္ၾကပါတယ္။ ေနာက္ အားလုံး ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္ရိွၾကပါတယ္။ သြားခ်င္းရုိက္ တုန္းေနေအာင္ေအးတာက လူကုိ ႏိုးၾကားေစႏုိင္သလုိ႔ ေခြ်းတျပိဳက္ျပိဳက္က်ေစတဲ့ ေစာင္ေတြကလည္း လူကိုလန္းဆန္းေစပါလိမ့္မယ္။ 
Ref:shefinds
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.