ေရအေလာက္အလုံ မေသာက္ဘူးဆိုတာ သိသာေစတဲ့ လကၡဏာမ်ား

7becc651-77ee-41c0-8f28-4c08154448f2.jpg
ေရဟာ လူတစ္ေယာက္အသက္ေရးအတြက္ မရိွမျဖစ္လုုိအပ္ျပီး ခႏၶာကိုယ္အတြင္းပိုင္း လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို ထိန္းသိမ္းရာမွာ အကူအညီျဖစ္ေစျခင္းအတြက္ အလြန္အေရးၾကီးပါတယ္။ က်န္းမာေရး ထိန္းသိမ္းျခင္းအတြက္ ေရပမာဏလုံေလာက္ျခင္းက အလြန္အေရးၾကီးပါတယ္။ ေရရဲ႕ အဓိကအခန္းက႑ (၂) ခုမွာ… 
 
အစာေခ်ခ်က္မႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစျခင္း
 
အျမင္အာရုံအားေကာင္းေစျခင္းအတြက္ ခႏၶာကိုယ္အပူခ်ိန္ ညိွေပးျခင္း တုိ႔ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ ေရရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္တစ္ခုက အဆိပ္အေတာက္ေတြ ဖယ္ရွားေပးတာပါပဲ။ ေရဟာ မရိွမျဖစ္လုိအပ္တဲ့ ခႏၶာကုိယ္အရည္ၾကည္ေတြ ဖန္တီးေပးရာမွာလည္း ပါဝင္ပါတယ္။  ေရမွာ ေနာက္ ၾကီးမားတဲ့ စြမ္းရည္တစ္ခုရိွပါေသးတယ္။ ဓာတ္မတည့္ျခင္းကို ျပတဲ့ လကၡဏာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်ႏ္ုပ္တုိ႔အသက္အတြက္ မရိွမျဖစ္လုိအပ္တဲ့ ဓာတုဓာတ္ျပဳမႈအမ်ားစုမွာ ေရသင့္ရုံရိွဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္။
 
အခုအခါ ေရရဲ႕ အေရးပါမႈ အေတာ္မ်ားမ်ား သိျပီဆိုေတာ့ ေရအလုံအေလာက္မေသာက္ပါက စိုးရိမ္ရတဲ့ ျပသနာေတြ ဘယ္လုိျဖစ္ေပၚႏုိင္တယ္ဆိုတာလဲ သိပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ေကာ္ဖီ၊ အားျဖည့္အခ်ဳိရည္၊ လက္ဖက္ရည္ နဲ႔ ေဖ်ာ္ရည္ စတာေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္အရည္ၾကည္ ျဖစ္ေစတဲ့အရာေတြထဲ မပါဝင္ေၾကာင္း လူတုိင္းနာလည္ထားဖုိ႔ အေရးၾကီးပါတယ္။  ေကာ္ဖီနဲ႔ အားျဖည့္အခ်ဳိရည္က ကဖိန္းဟာ ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ေစတာ လူအမ်ားစု မသိၾကပါ။ 
ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရဓာတ္နည္းေနျပီဆိုတာ ေဖာ္ျပေပးတဲ့ လကၡဏာေတြမွာေတာ့ 
 
၁။ ဆီးသြားနည္းျခင္း 
 
၂။ အသားေရ အျမဲတမ္း ေျခာက္ေသြ႔ျခင္း 
 
၃။ ေခါင္းကိုက္ျခင္း 
 
၄။ အာအျမဲေျခာက္ေသြ႔ေနျခင္း 
 
၅။ ဆီး အေရာင္ေျပာင္းျခင္း
 
၆။ ထမင္းစားျပီးခ်င္းပဲ ဗိုက္ဆာမႈ ခံစားရျခင္း
 
၇။ မူးေနာက္ေနျခင္း တုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ 
 
Ref:timefornaturalhealthcare
 
103 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.