ကုိယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္း ဒါမွမဟုတ္ အစားအေသာက္ ဆင္ျခင္စရာမလိုဘဲ ဝိတ္ခ်နည္း (၁၀) မ်ဳိး

landscape-1428097083-151327207.jpg

ကုိယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ျခင္းက ေခြ်းထြက္မႈနဲ႔ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားစြာ ရိွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေနစဥ္စပ္ၾကား ျငီးေငြ႔ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ပုံေသအလုပ္ေတြ မလုပ္ႏုိင္တဲ့အခါ  ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေပါင္ ေနစဥ္ေလ်ာ့က်ေစမယ့္ ပိုမိုရုိးရွင္းတဲ့ နည္းလမ္းမ်ားစြာ ရိွပါတယ္။ ဒီ နည္းလမ္း (၁၀) ခ်က္ကို လုိက္နာလုပ္ေဆာင္ျခင္းက ကိုယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္း ဒါမွမဟုတ္ အစားအေသာက္ ဆင္ျခင္စရာမလုိဘဲ ကုိယ္အေလးခ်ိန္ ေန႔စဥ္က်ေစပါလိမ့္မယ္။

၁။ ထမင္းကို ေရ (၁) ခြက္နဲ႔ စတင္ပါ

ေရဓာတ္ထိန္းသိမ္းေပးျပီး ခ်က္ခ်င္း ဗိုက္ပိုျပည့္သလို ခံစားေစပါလိမ့္မယ္။ အလြန္အကြ်ံစားသုံးျခင္းကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၂။ ထမင္းတစ္ခါစားတုိင္း အနည္းငယ္သာစားပါ။

၃။ အခ်ဳိပြဲအတြက္ ေခ်ာကလက္အမည္း တစ္ခု စားေပးပါ။

၄။ အစားအစာပမာဏ ဆင္ျခင္ထိန္းခ်ဳပ္ပါ။

၅။ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားေနေပးပါ။

ရုံးနီးနားတဝုိက္ လမ္းေလွ်ာက္ဖုိ႔ ခဏအခ်ိန္ယူျခင္း၊ ဓာတ္ေလွကားထက္ ရုိးရုိးေလကား ေရြးခ်ယ္အသုံးျပဳျခင္းနဲ႔ ရုံးဝင္ေပါက္နဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းေနရာမွာ ကားရပ္နားျခင္းစတာေတြဟာ ကယ္လုိရီ ေလာက္ကြ်မ္းေစမယ့္ ရုိးရွင္းတဲ့ နည္းလမ္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၆။ ကယ္လုိရီေတြ မေသာက္သုံးပါနဲ႔။

၇။ ဗုိက္ၾကာၾကာဆာေအာင္ မေနပါနဲ႕။

၈။  ပရုိတိန္းဓာတ္၊ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို အစာေျပအျဖစ္ စားပါ။

၉။ ေန႔လည္စာ နည္းနည္းနဲ႔ ေစာေစာစားေပးပါ။

၁၀။ အိပ္ခ်ိန္ပို ေပးပါ။

Ref: Popsugar

Unicode

ကိုယ်အလေးချိန်လျော့ချခြင်းက ချွေးထွက်မှုနဲ့ စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများစွာ ရှိပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကိုယ်ကာယလေ့ကျင့်ခန်း လုပ်နေစဉ်စပ်ကြား ငြီးငွေ့ဖွယ်ကောင်းတဲ့ ပုံသေအလုပ်တွေ မလုပ်နိုင်တဲ့အခါ  ကိုယ်အလေးချိန်ပေါင် နေစဉ်လျော့ကျစေမယ့် ပိုမိုရိုးရှင်းတဲ့ နည်းလမ်းများစွာ ရှိပါတယ်။ ဒီ နည်းလမ်း (၁၀) ချက်ကို လိုက်နာလုပ်ဆောင်ခြင်းက ကိုယ်ကာယလေ့ကျင့်ခန်းပြုလုပ်ခြင်း ဒါမှမဟုတ် အစားအသောက် ဆင်ခြင်စရာမလိုဘဲ ကိုယ်အလေးချိန် နေ့စဉ်ကျစေပါလိမ့်မယ်။

၁။ ထမင်းကို ရေ (၁) ခွက်နဲ့ စတင်ပါ

ရေဓာတ်ထိန်းသိမ်းပေးပြီး ချက်ချင်း ဗိုက်ပိုပြည့်သလို ခံစားစေပါလိမ့်မယ်။ အလွန်အကျွံစားသုံးခြင်းကို ထိန်းချုပ်ပေးနိုင်ပါတယ်။

၂။ ထမင်းတစ်ခါစားတိုင်း အနည်းငယ်သာစားပါ။

၃။ အချိုပွဲအတွက် ချောကလက်အမည်း တစ်ခု စားပေးပါ။

၄။ အစားအစာပမာဏ ဆင်ခြင်ထိန်းချုပ်ပါ။

၅။ လှုပ်လှုပ်ရှားရှားနေပေးပါ။

ရုံးနီးနားတဝိုက် လမ်းလျှောက်ဖို့ ခဏအချိန်ယူခြင်း၊ ဓာတ်လှေကားထက် ရိုးရိုးလေကား ရွေးချယ်အသုံးပြုခြင်းနဲ့ ရုံးဝင်ပေါက်နဲ့ ခပ်လှမ်းလှမ်းနေရာမှာ ကားရပ်နားခြင်းစတာတွေဟာ ကယ်လိုရီ လောက်ကျွမ်းစေမယ့် ရိုးရှင်းတဲ့ နည်းလမ်းတွေပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

၆။ ကယ်လိုရီတွေ မသောက်သုံးပါနဲ့။

၇။ ဗိုက်ကြာကြာဆာအောင် မနေပါနဲ့။

၈။  ပရိုတိန်းဓာတ်၊ အမျှင်ဓာတ်များတဲ့ အစားအစာတွေကို အစာပြေအဖြစ် စားပါ။

၉။ နေ့လည်စာ နည်းနည်းနဲ့ စောစောစားပေးပါ။

၁၀။ အိပ်ချိန်ပို ပေးပါ။

Ref: Popsugar

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.