ေထာပတ္ေစ့ရဲ႕ က်န္းမာေရးအစြမ္း

fff4e468_edit_img_facebook_post_image_file_17549441_1458771769gr7khq.fbshare.jpg
သင္ ေထာက္ပတ္သီး ေနာက္ဆုံးစားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကို စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ အဲ့ဒီတုန္းက ေထာပတ္သီးအေစ့ကို လြင့္ပစ္ခဲ့ပါသလား။ Nourish Me Whole ဘေလာ့ဂါ Sophie ဆိုသူက ေထာပတ္သီးေစ့ကုိ ဘယ္လုိစားသုံးမလဲဆုိတာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဒီလုိေျပာခဲ့ပါတယ္။ 
 
Sophie က သုေတသနအနည္းငယ္ျပဳလုပ္ခဲ့ျပီး Livestrong နဲ႔ Daily Superfood Love စတဲ့ က်န္းမာေရးဘေလာ့ဂ္ေတြကေန ေထာပတ္သီးမွာ အင္တီေအာက္ဆီဒင္းနဲ႔ ေပ်ာ္ဝင္ႏုိင္တဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ အျပည့္ရိွေၾကာင္း ေတြ႔ရိွခဲ့ပါတယ္။ ဒီအံ့အားသင့္ဖြယ္ အေစ့က အစာအိမ္နဲ႔သက္ဆုိင္တဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ပုံမွန္ျဖစ္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းႏုိင္တယ္၊ အေရျပားမွာ အထူးသျဖင့္ မ်က္ႏွာအသားအေရ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစတဲ့ ပရုိတိန္းဓာတ္ collagen ေတြ ပိုမ်ားေစႏုိင္ျပီး ဆံပင္ကုိ ေတာက္ပေစႏုိင္ပါတယ္။ 
 
ေထာပတ္ေစ့ကို ေျခာက္ေအာင္လုပ္ျပီး ၾကိတ္ေျခလုိက္တဲ့အခါ ႏုိ႔ေဖ်ာ္ရည္ထဲ ေရာထည့္စရာ အမႈန္႔ပုံစံအာဟာရျဖည့္စြက္မႈတစ္ခု ဖန္တီးႏုိင္ပါတယ္။ အစားအစာ ျဖဳန္းတီးမႈလည္း ေလ်ာ့နည္းသြားပါတယ္။ 
 
Ref:popsugar
 
 
411 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.