အနက္ေရာင္ေခ်ာကလက္နဲ႔ က်န္းမာေရးေကာင္းက်ဳိး

277995f4bf375ab4_chopped-chocolate.xxxlarge.jpg
အနက္ေရာင္ေခ်ာကလက္ (dark chocolate)  ရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားအေၾကာင္း ဟိုးအရင္ကတည္းက ေဖာ္ျပခဲ့ျပီးျဖစ္ေပမယ့္ မၾကာေသးမီ ေလ့လာမႈတစ္ခုက စိတ္ခံစားခ်က္ေကာင္းမြန္ေစရုံမက ကုိယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္းေဆာင္ရြက္မႈေတြပါ အမွန္တကယ္ ပုုိမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစေၾကာင္း အခုိင္အမာေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ 
 
မၾကာေသးမီက ေဆာင္းပါးတစ္ခုမွာ The New York Times က dark chocolate မွ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနစဥ္ ေအာက္ဆီဂ်င္မဲ့ စြမ္းေဆာင္ရည္ေတြမွာ ရိွႏုိင္တဲ့ အက်ဳိးဆက္ကို ေလ့လာခဲ့ျပီး  London’s Kingston University ကေန ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလက ေလ့လာမႈတစ္္ခုအျဖစ္ အသားေပးေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ ယင္းေလ့လာမႈမွာ စက္ဘီးစီးသမားေတြကို အုပ္စု ၂ စုခြဲ ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။ တစ္ဝက္ကို dark chocolate ၄၀ ဂရမ္ ေပးျပီး က်န္အုပ္စုကိုေတာ့ ေခ်ာကလက္အျဖဴကို အဆာေျပအျဖစ္ ေကြ်းခဲ့ပါတယ္။ 
 
Dark chocolate စားတဲ့ စက္ဘီးစီးသမားေတြဟာ မစားသူမ်ားထက္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္အတြင္း မ်ားစြာ ခရီးပို မသြားႏုိင္ခဲ့ေပမယ့္ သူတို႔အသက္ရွဴမႈ ပုိမုိတုိးတက္ေကာင္းမြန္ျပီး ေဟာဟဲလုိက္ျခင္းမရိွဘဲ ပုံမွန္အတုိင္း ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ဆုံး ရလဒ္အေျဖအရ dark chocolate မွာ ႏိုက္ထရစ္ခ္အက္ဆစ္ စတင္ထုတ္ေပးတဲ့ အာဟာရတစ္ခုုျဖစ္တဲ့ epicatechin ေပါၾကြယ္ဝျပီး ဆဲလ္အတြင္းသုိ႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ စီးဆင္းမႈ တုိးျမင့္ေကာင္းမြန္ေစေၾကာင္း သိပါတယ္။ 
 
ကုိယ္အေလးခ်ိန္ မတက္ေအာင္လည္း ထိန္းသိမ္းရင္း ယင္းအက်ဳိးေက်းဇူးရရိွဖုိ႔အတြက္ ေခ်ာကလက္ ၄၀ ဂရမ္ ပုံမွန္စားေပးဖုိ႔ သုေတသနပညာရွင္မ်ားမွ အၾကံျပဳထားပါတယ္။ 
 
Ref:popsugar
 
 
 
 
 
0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.