Screen ဖန္သားျပင္ၾကည့္ခ်ိန္နဲ႔ အိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္ျခားသင့္သလဲ

ij-looking-at-screen.jpg

ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေလာကနဲ႔ ပတ္သက္ေနျခင္းက ညအိပ္ရာမဝင္ခင္ လုပ္မိတတ္တဲ့ အဆုိးဆုံး အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဒစ္ဂ်စ္တယ္ ကိရိယာေတြရဲ႕ ေတာက္ပတဲ့ အလင္းေရာင္ဟာ သင့္အိပ္စက္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစရုံမက အိပ္ေရးကိုပါ ထိခုိက္ေစပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔။ အေျဖက ရိုးရိုးေလးပါ။ အိပ္ယာမဝင္ခင္ ၁၅ – ၂၀ မိနစ္ေလာက္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ပစၥည္းေတြနဲ႔ အဆက္ျဖတ္ရုံသာ ျဖစ္ပါတယ္။ အိပ္ခါနီးေလးအခ်ိန္မွာ အိပ္ခန္းကို နည္းပညာ ကင္းမဲ့ဇုံျဖစ္ေအာင္ စည္းၾကပ္သတ္မွတ္ထားလုိက္ပါ။ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ အီးေမးလ္ေတြ၊ စာတုိေတြ တဂြမ္ဂြမ္ျမည္သံေတြက မခံမရပ္ႏုိင္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္လြန္းေနပါက ဖုန္းကို silence လုပ္ ဒါမွမဟုတ္ ပိတ္ထားလုိက္ပါ။ မအိပ္ခင္အခ်ိန္ေလးမွာ တစ္ေန႔တာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ျပန္လည္စဥ္းစားသုံးသပ္ဖို႔ အခ်ိန္အနည္းငယ္ ယူပါ။ စာအုပ္ဖတ္ပါ (အြန္လုိင္းကေန မဟုတ္)။ screen နဲ႔ ေဝးေစမယ့္ အရာမွန္သမွ် လုပ္ေဆာင္ပါ။ 

Ref: Shefinds 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.