ဗိုက္သားအဆီ ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ လ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္

c4437d02_intervals.xxxlarge.jpg

International Journal of Obesity မွ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ကုိယ္ကာယေလ့က်င့္ခန္း မိနစ္ ၂၀ လုပ္ေပမယ့္ ၈ စကၠန္႔တာတုိေျပးျခင္းနဲ႔ ျဖည္းျဖည္းေလး ၁၂ စကၠန္႔ စက္ဘီးစီးျခင္း တစ္လွည့္စီျပဳလုပ္တဲ့ အမ်ဳိးသမီးမ်ားဟာ  အထုိင္စက္ဘီး မိနစ္ ၄၀ ၾကာစီးတဲ့ အမ်ဳိးသမီးမ်ားနဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္တဲ့အခါ ၁၅ ပတ္အၾကာမွာ ဗိုက္သားအဆီ ပိုေလ်ာ့က်ေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု ၾကားကာလမွာ ဘယ္လုိ လႈပ္ရွားမဆို ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ပါတယ္။ ပုံမွန္ ထည့္သြင္းေဆာင္ရြက္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းတခ်ဳိ႕မွာေတာ့

၁။ ပုံမွန္ေလး လမ္းေလွ်ာက္ သုိ႔မဟုတ္ စက္ဘီးေလး နင္းပါ။

ေရွ႕ကုိ တည့္တည့္ၾကည့္ျပီး ေပ ၅၀၊ ေတာင္ထိပ္ သုိ႔မဟုတ္ လမ္းဆုံးထိ ေျပးပါ။ ပန္းတုိင္ေရာက္တာနဲ႔ အရိွန္ေလ်ာ့ပါ။ အသက္ရွဴမႈ ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္ျပီးတဲ့ေနာက္ ေနာက္ပန္းတုိင္တစ္ခု ထပ္ေရြးပါ။

၂။ အခ်ိန္ကို အသုံးခ်ပါ

နာရီၾကည့္ျပီး ပုံမွန္အတုိင္း ၂ မိနစ္ လႈပ္ရွားပါ။ ျပီးေနာက္ ျမန္ႏုိင္သေလာက္ ၁ မိနစ္ၾကာ တဟုန္ထုိး လုပ္ေဆာင္ပါ။ အဲဒီပုံစံအတုိင္း အနည္းဆုံး မိနစ္ ၃၀ ၾကာ ျပန္ျပန္လုပ္ေပးပါ။

၃။ ျမဴးဇစ္ အသုံးျပဳပါ

ျမဴးၾကြတဲ့ သံစဥ္နဲ႔ ပိုမိုေႏွးေကြးျပီး ခပ္ေအးေအးတီးလုံးေတြ တစ္လွည့္စီ စီစဥ္ထားပါ။ စည္းခ်က္အတုိင္း လမ္းေလွ်ာက္၊ ေျပး (သုိ႔) ကခုန္ပါ။ 

Ref: Popsugar

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.