ဝိတ္က်ခ်င္တဲ့အတြက္ ဒီလိုေတြ လုပ္ဖုိ႔မလုိပါဘူး

lose_weight_1.jpg

တခ်ဳိ႕ဝတဲ့သူေတြက ပိန္ေစႏုိင္မယ့္ နည္းမ်ဳိးစုံသုံးျပီး ဝိတ္က်ေအာင္ လုပ္ၾကပါတယ္။ ေရရွည္လုပ္ရတဲ့ နည္းလမ္းေတြရွိသလို အျမန္ဝိတ္က်ေအာင္ လုပ္တဲ့နည္းေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းေတြက အစမွာ အသုံးဝင္သလုိ ရွိေပမဲ့ ရပ္လိုက္တာနဲ႔ တျပိဳင္နက္ ျပန္ျပီး ဝလာတတ္ပါတယ္။ ကုိယ္အေလးခ်ိန္ က်ခ်င္လြန္းအားၾကီးတဲ့အတြက္ အပင္ပန္းခံျပီး မလုိအပ္တာေတြပါ လုပ္မိတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရွာင္စရာ မလိုတဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပေပး ခ်င္ပါတယ္။

၁)အစာမစားရမယ့္ အခ်ိန္သတ္မွတ္ထားတာ

ဝိတ္က်ခ်င္ရင္ ည ၆ ၊၇/၈ နာရီ ေနာက္ပို္င္းအစားမစားရဘူးလုိ႔ ေျပာတာကို သင္တုိ႔ၾကားဖူးၾကမွာပါ။ တကယ္ေတာ့ ဒါက မမွန္ပါဘူး။ အစာစားတဲ့အခ်ိန္က ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္ တိုးျခင္း ေလ်ာ့ျခင္းနဲ႔ မဆုိင္ပါဘူး။ ကယ္လိုရီ ဘယ္ေလာက္ ကုန္ဆုံးတယ္ဆုိတာသာ အေရးၾကီးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ညဘက္ဆာတတ္တဲ့သူဆုိရင္ေတာ့ အစာေၾကလြယ္တဲ့ အစားအစာေတြ စားလုိ႔ရပါတယ္။

၂) အသားဓာတ္၊အဆီဓာတ္ေတြ လုံးဝမစားေတာ့တာ

လူအမ်ားစုက အေလးခ်ိန္တုိးေစမယ္လို႔ထင္တဲ ့အစားအေသာက္ေတြ အားလုံးကုိ ေရွာင္ၾကဥ္ရမယ္ဆိုိတဲ့ အသိေၾကာင့္ အာဟာရျဖစ္ေစမယ့္ အစားအစာေတြကုိပါ ေရွာင္မိတတ္ပါတယ္။ပုံမွန္ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္ကုိ ရရွိခ်င္တယ္ဆုိရင္ အစာအာဟာရကို မွ်တေအာင္ စားဖုိ႔အေရးအၾကီးဆုံး ျဖစ္ပါတယ္။

၃)အဆီနည္းတဲ့ အစားအစာမ်ားသာ စားသုံးတာ

တကယ္ေတာ့ အဆီအနည္းဆုံး အစားအေသာက္ေတြက အရသာရွိေစဖုိ႔အတြက္ သၾကားထည့္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒီသၾကားဓာတ္က ဝိတ္တက္ေစရုံမက အထူးသျဖင့္ ဗုိက္ေခါက္ အဆီတက္ေစပါတယ္။

၄)ညစာလုံးဝမစားတာ

ပိန္ခ်င္တဲ့ အတြက္အစားတစ္နပ္ေလွ်ာ့စားတာက ထိေရာက္တဲ့နည္းလမ္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဆာေလာင္တဲ့ ခႏၶာကုိယ္က ဇီဝကမၼျဖစ္စဥ္ကုိ ေႏွးေစျပီး ေနာက္ပုိင္းမွာ အလြန္အကၽြံစားျခင္းကုိ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားစြာ ပါဝင္တဲ့ အစားအစာမ်ား၊ အသားဓာတ္ စတဲ့ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ အစားအစာေတြကို အစားထုိးစားသုံးႏုိင္ပါတယ္။

၅)ေလ့က်င့္ခန္းခ်ည္းပဲလုပ္တာ

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ထားတဲ့အတြက္ ကိုယ္စားခ်င္တဲ့ အစာကို စားလို႔ရတယ္လို႔ထင္ရင္ေတာ့ ကို္ယ္လိုခ်င္တဲ့ အေျဖရရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ပတ္မွာ ေပါင္တစ္ေပါင္က်ဖုိ႔ အတြက္ တစ္ေန႔ကုိ ၅၀၀ ကယ္လုိရီ ေလာင္ကၽြမ္းဖုိ႔လိုပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို တစ္နာရီ အေျပးေလ့က်င့္ရင္ေတာင္ ကယ္လုိရီ ၂၈၀ ေလာက္ပဲ ေလာင္ကၽြမ္းႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ အစားအေသာက္ စားသုံးျပီး ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႔ ေပါင္းစပ္မွသာ ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref:yourtango

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.