တစ္ေန႔ ၂ နာရီ မတ္တပ္ရပ္ေပးျခင္းက က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္

standing_at_work.png

လုပ္ငန္းခြင္မွာ အနည္းဆုံး တစ္ေန႔ ၂ နာရီၾကာ မတ္တပ္ရပ္ျခင္းဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ ကုိယ္ကာယၾကံ့ခုိင္ေစဖုိ႔ အေရးၾကီးေၾကာင္း ေလ့လာမႈတစ္ခုက ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ မတ္တပ္ထျခင္းက က်န္းမာေရး အႏၱရာယ္ေတြျဖစ္တဲ့ ဆီးခ်ဳိေရာဂါ၊ အဝလြန္ျခင္း၊ ဘဝေနထုိင္မႈဆုိင္ ေရာဂါမ်ဳိးစုံနဲ႔ ေသြးတုိးေရာဂါမ်ား ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

အလုပ္မွာ အထုိင္မ်ားသူေတြဟာ အသက္အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့ ေရာဂါျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကုိယ္ကာယ တက္ၾကြလႈပ္ရွားမႈရိွဖုိ႔ အရမ္းအေရးၾကီးေၾကာင္း သတိျပဳပါ။

ေနာက္ပုိင္းမွာ မတ္တပ္ရပ္ခ်ိန္ကို အနည္းဆုံး တစ္ေန႔ ၃- ၄ နာရီထိ တျဖည္းျဖည္း တိုးတုိးေပးရပါမယ္။ ဒါ အထုိင္မ်ားျခင္းကို ေလ်ာ့ခ်မယ့္ နည္းလမး္ျဖစ္ပါတယ္။

အလုပ္တြင္ေစဖုိ႔အတြက္ ရုံးေတြအေနနဲ႔ အနည္းဆုံး မတ္ထုိင္ စားပြဲတစ္လုံးေတာ့ ထားေပးသင့္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဝန္ထမ္းမ်ား သူတို႔ ဆႏၵရိွတဲ့ခ်ိန္ ထုိင္ သို႔မဟုတ္ ထလုပ္ ႏုိင္တာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရုံးခန္းမွာ ေနတဲ့အခါ လူေတြဟာ အနည္းဆုံး အလုပ္ခ်ိန္ ၇၀-၈၀% ကုလားထုိင္မွာ ထုိင္ရင္း အခ်ိန္အကုန္ဆုံးၾကပါတယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္ ၆၀% ဟာ ဆီးခ်ဳိေရာဂါ၊ ေသြးေပါင္တက္ျခင္းနဲ႔ အဝလြန္မႈစတဲ့ ေရာဂါေတြ ျဖစ္ေစႏုိင္တဲ့ ထုိင္ရတဲ့ အခ်ိန္ကာလ ျဖစ္ပါတယ္။

ရုံးခန္းတစ္ဝုိက္ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းစတဲ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးလႈပ္ရွားမႈနဲ႔ ၂ နာရီ မတ္တပ္ရပ္ျခင္းတုိ႔က က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ တစ္ေနကုန္ ဘာကုိယ္ကာယလႈပ္ရွားမႈမွ မရိွသူမ်ားအဖုုိ႔ အထူးအက်ဳိးျပဳပါတယ္။

အနည္းဆုံး ၃၀-၄၀ မိနစ္ ထိုင္ျခင္းနဲ႔ ကိုယ္ေနဟန္ထားေျပာင္းလဲမွာ ေျခလက္ဆန္႔ေပးျခင္းက ၾကြက္သားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္းနဲ႔ ေက်ာျပင္ ကိုက္ခဲျခင္းတို႔ကို ေလ်ာ့က်ေစႏုိင္ေၾကာင္း ယင္းသုေတသနက အၾကံျပဳထားပါတယ္။ 

Ref: 1mhealthtips

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.