ဝိုင္နီေသာက္ျခင္းရဲ႕ ေကာင္းက်ဳိးနဲ႔ ဆုိးက်ဳိးမ်ား

index.jpeg

သတင္းအခ်က္အလက္ေတြက ေန႔စဥ္နဲ႔ အမွ် ေျပာင္းလဲေနပုံရပါတယ္။ ဝုိင္နီက ေကာင္းတယ္။ ဝိုင္နီကို မေသာက္ၾကနဲ႔။ ဒါေတြအားလုံး ပုံျပင္ တစ္ခုသာျဖစ္ပါတယ္။ ဝုိင္နီမွာ ေကာင္းက်ဳိးနဲ႔ ဆုိးက်ဳိးက ဘယ္ဟာ အပိုအေလးသာလဲ။ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ သိထားတဲ့အခ်က္ေတြက…

အားသာခ်က္မ်ား

ဝုိင္နီက ႏွလုံးေရာဂါအႏၱရာယ္ေလ်ာ့နည္းေစျခင္းနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလုိလက္ခံထားတဲ့ အခ်က္အေပၚ ျငင္းခုံမႈမ်ားစြာ ရိွခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခား က်န္းမာေရးအက်ဳိးေက်းဇူးေတြလည္း ရိွပါေသးတယ္။ ဝုိင္နီမွာ ပါတဲ့ polyphenols က လည္ပင္း၊ ဦးေခါင္းနဲ႔ အူမၾကီးကင္ဆာေရာဂါကို ကာကြယ္ေပးေၾကာင္း ေလ့လာခ်က္မ်ားက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ဝုိင္နီက သဘာဝအေလ်ာက္ဦးေႏွာက္ဥာဏ္ရည္က်ဆင္းမႈ ေႏွးေကြးေစႏုိင္ေၾကာင္း မၾကာေသးမီေလ့လာမႈအသစ္တစ္ခုက ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ ဒါအကုန္မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ဝုိင္နီက အဆီဆဲလ္မ်ားအဖုိ႔ အားေကာင္းတဲ့ ျပိဳင္ဘက္ တစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒ့ါေၾကာင့္ ဝုိင္နီေသာက္တာ ဇိမ္ခံမႈတစ္ခုလုိ႔ သေဘာထား သတ္မွတ္ထားေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္ကို အမွန္တကယ္ သြယ္လ်ေစပါတယ္။

ဝုိင္နီက ခံတြင္းရိွ ဘက္တီးရီးယားေတြ ေသေစပါတယ္။ တစ္ခြက္ ႏွစ္ခြက္ေသာက္ျပီးေနာက္မွာ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္နဲ႔ တူေနႏုုိင္ေပမယ့္ သြားပိုးေပါက္မ်ားနဲ႔  သြားေရာဂါေတြ အမွန္တကယ္ ခုခံတုိက္ခုိက္ေပးပါတယ္။

အားနည္းခ်က္

ဝိုင္နီေသာက္ျခင္းက လည္ပင္၊ ဦးေခါင္းနဲ႔ အစာအိမ္ကင္ဆာ ကာကြယ္ေပးေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ေသာ ေရာဂါအႏၱရာယ္လည္း ျမင့္တက္ေစေၾကာင္း သိရပါတယ္။ အမ်ဳိးသမီးေတြမွာ ဝုိင္နီက ရင္သားကင္ဆာအႏၱရာယ္ ပိုမ်ားေစႏုိင္ျပီး ပါးစပ္၊ လည္ေခ်ာင္း၊ အသည္းနဲ႔ အစာအိမ္ကင္ဆာ ရႏုိင္ေျခ ပိုမ်ားေစပါတယ္။

ဆားထည့္ျပီး ေသာက္သင့္ပါတယ္။ ဝုိင္နီမွာ အက်ဳိးဆက္ အေကာင္းန႔ဲ အဆုိးရိွပါတယ္။ အေကာင္းဆုံးနည္းလမ္းက အျမဲတမ္း အတန္အသင့္ပဲ ေသာက္ဖုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ ၁-၂ ခြက္ေသာက္တာ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ မထိခုိက္ေစေပမယ့္ limit ထက္ မလြန္သင့္ပါဘူး။

Ref:shefinds

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.