ေန႔လည္ခင္း တေရးအိပ္ျခင္းေၾကာင့္ ရရွိႏုိင္တဲ့အက်ဳိးမ်ား

medicaldaily-600x400.jpg

 ေန႔လည္ခင္း တေရးအိပ္ျခင္းက စိတ္အား၊လူအားကုိ အင္အားျပန္လည္ျဖစ္ေစႏုိင္တဲ့ အထိေရာက္ဆုံးနည္းျဖစ္ပါတယ္။ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ဆုိးက်ဳိးေတြကုိ ေလ်ာ့နည္းေစျပီး အသိစိတ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြမွာ ပိုျပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ တုိးတက္ေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီလုိအက်ဳိးေက်းဇူးေတြ ရႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ တေရးအိပ္သင့္တဲ့ အခ်ိန္ေတြရွိပါတယ္။

အေမရိကန္ႏုိင္ငံ အခ်ဳိ႕မွာ တေရးအိပ္ျခင္းက ပ်င္းရိတဲ့သူေတြ၊ရည္မွန္းခ်က္မရွိတဲ့သူေတြနဲ႔  အသက္အရြယ္အုိမင္းသူေတြသာ အိပ္ၾကတယ္လုိ႔ ယူဆၾကခဲ့ၾကေပမဲ့ ဒီေန႔ေခတ္မွာေတာ့ တေရးအိပ္စက္ျခင္းက မိမိကုိယ္ကုိ တုိးတက္ေစႏုိင္တဲ့ အေကာင္းဆုံး အရာျဖစ္ပါတယ္လို႔ သတ္မွတ္လာၾကပါတယ္။ ေန႔လည္တေရးအိပ္ဖုိ႔ အေကာင္းဆုံး အခ်ိန္က ေန႔လည္ ၁ နာရီက  ၃ နာရီ အတြင္းျဖစ္ပါတယ္။ တေရးအိပ္ျခင္းေၾကာင့္ ရရွိႏုိင္တဲ့ အက်ဳိးေတြကေတာ့

၁)ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈကို ေလ်ာ့နည္းေစျခင္း

၂)စိတ္ခံစားမႈ ပုိေကာင္းေစျခင္း

၃)စိတ္သက္သာရာရျခင္း

၄)စြမ္းေဆာင္ရည္ ပုိမိုတုိးတက္ေစျခင္း

၅)အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကုိ လ်င္ျမန္စြာ တုန္႔ျပန္ႏုိင္ျခင္း

၆)မွတ္ဥာဏ္ပုိမိုေကာင္းမြန္ေစျခင္း

၇)ႏုိးၾကားမႈတုိးတက္ေစျခင္း တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

သုေတသီေတြရဲ႕အဆုိအရ တစ္ခါအိပ္ရင္ မိနစ္ ၃၀နဲ႕ တစ္ပတ္ကုိ ၃ ၾကိမ္ခန္႔ ေန႔လည္ခင္းတေရးအိပ္တဲ့သူေတြက မအိပ္တဲ့သူေတြထက္ ႏွလုံးေရာဂါ ျဖစ္ႏုိင္ေခ် ၃၇% ေလ်ာ့နည္းျပီး စိတ္ဖိစီးမႈလည္း ကင္းေဝးေစတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

Ref:timesofeducation
 

679 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.