ေစ်းႏႈန္းသက္သာသလို Branded လဲျဖစ္ၿပီး Casual Wear ေလးေတြကုိသာ ဦးစားေပးထုတ္ျဖစ္တဲ့ MIX ဖက္ရွင္ဆုိင္

12746149_1708659489392962_2120199821_n.jpg

ေအာက္တိုဘာ ၂၀၁၅ မွာျမန္မာျပည္ေစ်းကြက္ထဲကို စတင္၀င္ေရာက္လာခဲ့တဲ့ MIX ဆိုတဲ့ branded အသစ္တစ္ခုဟာ MK group လက္ေအာက္ကေနပဲ brand အသစ္တစ္ခုအေနနဲ႕စတင္ ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၁၆ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၇ ရက္ေန႕မွာ Grand Opening လုပ္ခဲ့ၿပီး လူငယ္ၾကိဳက္ Casual Wear ေလးေတြကို ဦးစားေပးထုတ္ျဖစ္ကာ Manufacturing အပုိင္းကေတာ့ ထိုင္းနဲ႕ ျမန္မာ ေပါင္းစပ္ ထုတ္လုပ္ထားတာျဖစ္တယ္လို႕သိရတာေၾကာင့္ ထုိဆိုင္ေလးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး သိလိုသမွ်ကုိ ဆိုင္ရဲ႕ General Manager ျဖစ္သူ မၾကည္ျဖဴေဇာ္အားသြားေရာက္ေမးျမန္းျဖစ္တဲ့အခါ

-Brand အသစ္တစ္ခုအေနနဲ႕ ျမန္မာျပည္ေစ်းကြက္မွာ စတင္ထုိးေဖာက္ျဖစ္ခဲ့ပံုေလးကုိ အရင္ေျပာျပေပးပါဦး။

အခု အင္တာေနရွင္နယ္ Brand ေတြကလဲ ျမန္မာျပည္ကို၀င္လာၿပီ။ တျခား အင္တာေနရွင္နယ္ brand ေတြလဲ၀င္လာတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႕လို႕ အဲ့ဒီ Basic Concert ေလးကို အေျခခံယူၿပီး လူငယ္ေတြကုိ ေစ်းသက္သက္သာသာနဲ႕ အင္တာေနရွင္နယ္ ကြာလတီမွီတဲ့ အက်ၤၤီေလးေတြကို လူငယ္ေတြတတ္ႏုိင္တဲ့ေစ်းႏႈန္းနဲ႕၀ယ္လို႕ရေအာင္ အစ္မတို႕အဓိက Target ထားထားတယ္။

-MIX ဆိုၿပီးေပးျဖစ္ခဲ့တာကေရာ ဘယ္လုိအဓိပၸါယ္မ်ားလဲ။

MIX ကေတာ့ လူငယ္ဆန္ၿပီး လူမွတ္မိတဲ့ နာမည္ျဖစ္ရမယ္ဆိုၿပီး စေရြးကတည္းက တစ္လံုးတည္းနဲ႕အျမဲမွတ္မိလြယ္ေအာင္ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးပဲေရြးခဲ့တာပါ။ အဓိပၸါယ္ရယ္လို႕ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။

-အခုလိုမ်ိဳး ဆိုင္ခြဲေတြေရာ ေနာက္ပိုင္းမွာထပ္ဖြင့္ဖို႕ရွိဦးမလား။

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္။ ၂၀၁၆ မွာေတာ့ ထပ္တိုးခ်ဲ႕ဖို႕အစီအစဥ္ရွိတယ္။ ေနရာကေတာ့ အတိအက်မသိရေသးဘူး။ ထပ္ဖြင့္ဖို႕ေတာ့ရွိပါတယ္။

-ဘယ္လိုဒီဇိုင္းမ်ိဳးေတြကိုေရာ တီထြင္ျဖစ္လဲ။

ေႏြရာသီဆို ေႏြရာသီ collection ၊ မိုးရာသီဆို မုိးရာသီ Collection ၊ ေဆာင္းရာသီဆို ေဆာင္းရာသီ Collection အေနနဲ႕ ဒီဇိုင္းေလးေတြ ေတာ့ အျမဲတမ္း တတ္ႏုိင္သေရႊ႕ေျပာင္းႏုိင္ေအာင္ In House Designer နဲ႕တိုင္ပင္ျဖစ္တယ္။ အခုလူငယ္ေတြရဲ႕ trend က ဘာရွိေနလဲ။ လူငယ္အ၀တ္မ်ားတာဘယ္လုိလဲေပါ့။ ဥပမာ အင္တာေနရွင္နယ္ Brand ေတြကက်ေတာ့ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ ရာသီဥတုနဲ႕မကိုက္ညီတာမ်ိဳးေတြ ရွိတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ဟိုဖက္က trend ကုိမွ ဒီဖက္ရာသီဥတုနဲ႕ကိုက္ညီေအာင္ၾကိဳးစားၿပီး ဖန္တီးရတဲ့ အပိုင္းေတြေတာ့ရွိပါတယ္။ Fashion Forward ၾကီး မဟုတ္ဘူး။ ေန႕စဥ္ပံုမွန္လူငယ္ေတြ ထသြားထလာ၀တ္တဲ့ပံုစံပဲ။ တီရွပ္၊ ရွပ္အက်ၤီ၊ ပိုလိုရွပ္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီေတြရွိမယ္။ အသစ္ေတြ အသစ္ေတြေတာ့ အျမဲတမ္း၀င္ေနမယ္။ အေျခခံထားတာကေတာ့ ရာသီဥတုေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုကက်ေတာ့ trend ေပါ့။ အဲ့ဒီလိုေလးေတြေတာ့ေလ့လာထားရတယ္။ အမ်ိဳးသမီး ၀တ္ဆိုရင္လဲ ေအာက္တိုဘာကေန ခုခ်ိန္ထိ MIX ဆို ဘာသြားသိလဲဆိုေတာ့ Dress ေတြကိုသြားျမင္ၾကတယ္။ ေစ်းႏႈန္းေလးေတြကလဲ သက္သာတယ္။ ၁၀၀၀၀ နဲ႕ ၂၀၀၀၀ ၀န္းက်င္ဆိုေကာင္းေကာင္းေလးေတြရတယ္။ Dress ဒီဇို္င္းကို မ်ားမ်ား၀င္ႏုိင္ေအာင္ တစ္ပတ္ကိုတစ္ခုေလာက္ထြက္ႏုိင္ေအာင္ေတာ့ၾကိဳးစားပါတယ္။

-ေစ်းႏႈန္းအနည္းဆံုးကေန အမ်ားဆံုးကိုလဲသိခ်င္ပါတယ္။

၁၀၀၀၀ ေလာက္ကေန ၃၀၀၀၀ ၀န္းက်င္ထိပဲရွိပါတယ္။

-ဆိုင္ဖြင့္ကာစအေနနဲ႕ Discount ေတြေရာ ရွိမလား။

ဆုိင္မွာ Discount ေလးေတြက အျမဲရွိတယ္။ ဆိုင္ဖြင့္ကာစကတည္းကေပါ့။ ၅၀၀၀၀ နဲ႕အထက္ဆို ဘယ္ေလာက္ Disount အဲ့လိုေပါ့။ အစားစားရွိတယ္။ လူေတြလဲလာတဲ့အခါ ပိုစိတ္၀င္စားေအာင္ေပါ့။ ညီမတို႕က brand အသစ္လဲျဖစ္တယ္။ အြန္လိုင္းမွာလဲ မေရာင္းေသးဘူး။ ဆိုင္ခြဲလဲ မရွိေသးဘူး။ Distribution လဲ မလုပ္ဘူးဆိုေတာ့ေလ။ နယ္ေတြကေတာ့သူတုိ႕ယူေရာင္းခ်င္တယ္ဆိုၿပီး ဆက္သြယ္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ မေပးျဖစ္ဘူး။ Brand ကို Image ထားခ်င္ေတာ့ေလ။ ဆိုင္ခြဲေတြပဲ ဖြင့္ရင္ဖြင့္မယ္။ Discount ကေတာ့အျမဲလုပ္ေပးေနမယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာ Member Card အထိလုပ္ဖို႕ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။

-အခုေလာေလာဆယ္ ဒီဆိုင္မွာရႏုိင္တာေတြကရာဘာေတြျဖစ္မလဲ။

အခုေလာေလာဆယ္က Clothing ပဲ။ Accessories ကေတာ့ေနာက္ပိုင္းမွာ ၀င္ဖို႕ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။ အစ္မတို႕ဆိုင္မွာရည္ရြယ္ခ်က္ထားတာက ေစ်းႏႈန္းသက္သာရမယ္။ အစ္မတို႕Page မွာတင္တယ္ဆုိရင္လဲ ေစ်းႏႈန္းပါ တစ္ခါတည္းေရးထားတယ္။ ေတာ္ၾကာ ဆိုင္အခင္းအက်င္းကိုၾကည့္ၿပီးမ၀င္ရဲမွာစိုးလို႕ပါ။

-ဒီဆုိင္ေလးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးထပ္လုပ္သြားမဲ့ အစီအစဥ္ေတြရွိရင္လဲသိခ်င္ပါတယ္။

ဒီ ၂၀၁၆ ထဲမွာ ေနာက္ထပ္ဆိုင္ခြဲေတြဖြင့္ႏုိင္ေအာင္ၾကိဳးစားသြားမယ္။ ပရိုမုိးရွင္း Event ေတြအျပင္မွာ လိုက္လုပ္ေပးမယ္။ ဒီေတာ္၀င္စင္တာမဟုတ္ပဲ တျခားစင္တာေတြမွာေပါ့။

-ဆိုင္ဖြင့္ကာစကေန အခုခ်ိန္ထိလာ၀ယ္တဲ့ ကာစတမ္မာအေနအထားေလးကိုလဲသိခ်င္ပါတယ္။

တစ္ခုကံေကာင္းတာက Repeat ကာစတမ္မာ အရမ္းမ်ားတယ္။ အဲ့ဒါေလးကေကာင္းတဲ့ အလားအလာေပါ့ေနာ္။ လာၿပီးသားလူကျပန္ျပန္လာတယ္။ ကာစတမ္မာလဲ ၀င္တာမ်ားတယ္။ ေရာင္းအားလဲမဆိုးဘူး။ ကာစတမ္မာနဲ႕ ဆိုင္ရဲ႕ relationship က အရမ္းကို ေကာင္းပါတယ္။

-ဒီဆိုင္ေလးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ေျပာခ်င္တာေလးမ်ားရွိေသးရင္လဲေျပာျပေပးပါဦး။

အခုက Brand အသစ္တစ္ခုအေနနဲ႕ ျမန္မာ ကာစတမ္မာကို စၿပီးထုိးေဖာက္တာေပါ့ေနာ္။ စၿပီးထုိးေဖာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ၁၀၀ ရာခုိင္ႏႈန္း Made in Myanmar ေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူး။ ဒါေပမဲ့ၾကိဳးစားေနတယ္။ လူငယ္ေတြက Made in Myanmar ဆို သိပ္ၿပီး မၾကိဳက္ၾကဘူး။ ကိုယ္ကုိတိုင္လဲ မၾကိဳက္ခဲ့ဘူး။ ၾကည့္လုိက္ရင္ brand  ကအင္တာေနရွင္နယ္ဆန္သလို အင္တာေနရွင္နယ္ Trend ကုိလဲလိုက္ႏုိင္တယ္ ဆုိရင္ ေစ်းႏႈန္းကလဲ သက္သာတယ္ဆိုတဲ့ အရာေလးကို ဒီဆိုင္ေလးကေပးခ်င္တာပါ။

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.