တြဲဖက္စားသုံးရန္ မသင့္သည့္ တြဲဖက္စားသုံးေနက် အစားအစာမ်ား

woman-eating-hamburger-fries-horiz.jpg

ပုံမွန္အားျဖင့္ လုိက္ဖက္တယ္္ ၊သင့္ေတာ္တယ္္လုိ႔ ယူဆျပီး တြဲဖက္စားေလ့ရွိတဲ့ အစားအစာေတြကို ေသခ်ာေလ့လာ ဆန္းစစ္ၾကည့္တဲ့အခါမွာ တြဲဖက္ မစားသင့္တာကုိ ေတြ႔ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒီအစားအစာေတြကေတာ့

ထမင္းစားျပီးျပီးခ်င္း အသီးအႏွံစားျခင္း

အသီးအႏွံေတြက ေက်ပ်က္လြယ္ျပီး အစာအိမ္ထဲကုိ အလ်င္အျမန္ေရာက္သြားျပီး အူေတြက စုပ္ယူရပါတယ္။ ထမင္းစားခ်ိန္နဲ႔ နီးလုိ႔ အသီးအႏွံေတြက ထမင္း၊အသား ၊ငါးေတြနဲ႕ ေရာသြားတဲ့အခါမွာ အစာေခ်လမ္းေၾကာင္းထဲမွာ ၾကာျမင့္ေနျပီး အခ်ဥ္ေပါက္လာ တတ္ပါတယ္။ ဒါက အူနံရံေတြကို ပ်က္စီးမႈ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

ထမင္းႏွင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီး
ခရမ္းခ်ဥ္သီးက အက္ဆစ္ဓာတ္ရွိတဲ့ အသီးအႏွံျဖစ္တဲ့အတြက္ ထမင္းနဲ႔အတူေရာစားတဲ့အခါမွာ အစာေခ်စနစ္ကို ထိခုိက္ေစႏုိင္ပါတယ္။

အသီးအႏွံႏွင့္ ဒိန္ခ်ဥ္

ႏုိ႔ နဲ႕ ႏုိ႔ထြက္ပစၥည္းေတြက ႏွာေခါင္းပိတ္တာ ၊အေအးမိတာ နဲ႔ ဓာတ္မတည့္တာေတြကို ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ေနာက္ျပီး ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို ေရာလုိက္တဲ့အခါ အဲ့ဒီ လကၡဏာေတြကို ပုိုျပီးျပင္းထန္ေစပါတယ္။

ဘာဂါနဲ႔ အာလူးေခ်ာင္းေၾကာ္

အျမန္စာေတြက ပုံမွန္အားျဖင့္ က်န္းမာေရးကုိ ထိခုိက္ေစတတ္ပါတယ္။ အဆီမ်ားျပီး တာရွည္ခံေဆးေတြနဲ႔ တျခား ဓာတုေဗဒ ပစၥည္းေတြပါ၀င္ပါတယ္။ဒီလုိ အစားအစာမ်ဳိးကုိ အာလူးေခ်ာင္းေၾကာ္ထဲက သၾကားဓာတ္နဲ႔ ေပါင္းစပ္လုိက္တဲ့အခါမွာ ေယာင္ရမ္းျခင္းကုိ ျဖစ္ေစတတ္သလုိ အရြယ္မတိုင္မီ အုိမင္းရင့္ေရာ္ေစပါတယ္။

၀ိုင္နဲ႔ ပူတင္း

အယ္ကုိေဟာကေသြးတြင္း သၾကားဓာတ္ကို ျမင့္တက္ေစျပီး အင္ဆူလင္ထုတ္လုပ္မႈကို တုိးေစပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ပူတင္းထဲက မ်ားျပားတဲ့ သၾကားပမာဏနဲ႔ ေပါင္းစပ္လုိက္ရင္  အဆီပိုေတြအျဖစ္ သိမ္းဆည္းလိုက္တဲ့အတြက္ အ၀လြန္ျခင္းကုိ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

Ref:healthypanda.net

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.