ၾကီးထြားဖြံ႔ျဖဳိးမႈ ေဟာ္မုန္း လႈံ႔ေဆာ္ႏႈိးဆြေပးေသာ အစားအစာမ်ား

index.jpeg

လူ႔ခႏၶာကိုယ္ ၾကီးထြားမႈ ေဟာ္မုန္းက ခႏၶာကိုယ္ ဖြဲ႕စည္းမႈရဲ႕ မရိွမျဖစ္ အရာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔မွာ ဦးေႏွာက္ရိွ ခႏၶာကိုယ္ၾကီးထြား ဖြံ႔ျဖဳိးမႈကို အက်ဳိးျပဳသည့္ ေဟာ္မုန္း ထုတ္ေပးေသာ ဂလင္းပါဝင္ပါတယ္။ ကေလးဘဝနဲ႔ ၾကီးေဖာ္ဝင္ခ်ိန္မွာ ဒီေဟာ္မုန္းက အရပ္ၾကီးထြားဖြ႔ံျဖဳိးလာေစဖို႔ မျဖစ္မေန လုိအပ္ပါတယ္။  အရြယ္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း ကုိယ္ခႏၶာ ပိုမိုက်န္းမာသန္စြမ္းေစပါတယ္။

နာနတ္သီး

နာနတ္သီးမွာ ေသြးသာဆႏၵျပည့္စုံေစတဲ့ ေဟာ္မုန္ serotonin ေပါၾကြယ္ဝပါတယ္။ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစဖုိ႔နဲ႔ ေယာက်္ားေဟာ္္မုန္း အားေပးအားေျမာက္ျဖစ္ေစဖုိ႔ရန္အတြက္ နာနတ္သီးကို ေန႔ဘက္ စားေပးပါ။

ဗီတာမင္ – ဒီ

University of Oslo မွ သိပၸံပညာရွင္မ်ားက ဗီတာမင္-ဒီ ခ်ဳိ႕တဲ့ျခင္းက အမ်ဳိးသားေဟာ္မုန္းပမာဟာ က်ဆင္းျခင္းနဲ႔ တုိက္ရုိက္ဆက္ႏြယ္ေပမယ့္ ဆာလ္မြန္ငါးမ်ားက ေန႔စဥ္လိုအပ္တဲ့ ၁၀၀ ဂရမ္ ပမာဏထက္ ၂၇၁% ရရိွေစပါတယ္။

အုန္းဆီ

ၾကီးထြားဖြံ႔ျဖဳိးမႈ ေဟာ္မုန္း အားေပးျဖစ္ေပၚေစဖုိ႔နဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနစဥ္ ခုခံအား ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစဖုိ႔အတြက္ သင့္ Shake ထဲမွာ အုန္းဆီအနည္းငယ္ အရင္ ခပ္ထည့္ေပးပါ။

ဟင္းသီးဟင္းရြက္

ေလ့က်င့္ခန္းမတုိင္ခင္ ဗုိက္ဆာတတ္ပါက အသီးအရြက္မ်ား စားေပးပါ။ အသီးအရြက္တုိ႔က စားသုံးျပီးေနာက္ ၁ နာရီအတြင္း ေဟာ္မုန္းပမာဏ ျမင့္တက္ေစပါတယ္။

အစိမ္းေရာင္ ပဲသီးမ်ား

အစိမ္းေရာင္ ပဲသီးမ်ားက ၾကြက္သား တည္ေဆာက္ျခင္းအတြက္ လုိအပ္တဲ့ ၾကီးထြားဖြံ႕ျဖိဳးမႈ ေဟာ္မုန္းကို  လႈံ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။

အမဲသား

အမဲသားမွ ရတဲ့ ပရုိတိန္းမ်ားနဲ႔ အထဲမွာပါဝင္တဲ့ အမုိင္ႏုိအက္ဆစ္တုိ႔က ၾကီးထြားမႈ ေဟာ္မုန္းမ်ားကို ၄ဆ လႈ႔ံေဆာ္ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

Ref:healthyfoodstar

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.