ကုိယ္၀န္ေဆာင္အမ်ဳိးသမီးမ်ားျဖစ္ေလ့ရွိသည့္ နံနက္ခင္းပ်ဳိ႕အန္ျခင္းကုိ ေလ်ာ့ပါးေစမည့္ နည္းလမ္းမ်ား

beat-morning-sickness_0.jpg

ဇီ၀ေဗဒနည္းအရၾကည့္လွ်င္ ကုိယ္၀န္ေဆာင္အမ်ဳိးသမီးမ်ားျဖစ္ေလ့ရွိသည့္  နံနက္ခင္းပ်ဳိ႕အန္ျခင္းသည္ သေႏၶသားကုိ တနည္းနည္းျဖင့္ ကာကြယ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။အေၾကာင္းမွာ သေႏၶသားေလာင္းအား ေထာက္ပံ့ေပးသည့္ အေရးပါေသာ ကုိယ္၀န္ေဆာင္ေဟာ္မုန္းမ်ားျဖစ္သည့္  အီစထရုိဂ်င္ႏွင့္ HCG ဟုေခၚေသာ ေဟာ္မုန္းမ်ားေၾကာင့္ ပ်ဳိ႔အန္လုိျခင္း ျဖစ္သည္။ နံနက္ခင္းပ်ဳိ႕အန္မႈကို ခံစားရေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္ ကုိယ္၀န္ပ်က္က်ႏုိင္မႈ အႏၱရာယ္ နည္းပါးသည္ဟု ဆုိသည္။(သုိ႔ေသာ္ ယင္းေ၀ဒနာ မခံစားရလွ်င္လည္း ပူပင္ရန္မလုိပါ။) လႏွင့္ခ်ီ၍ ပ်ဳိ႕အန္ျခင္းေ၀ဒနာခံစားရသည္မွာ သက္သာသည့္ခံစားမႈ မဟုတ္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းေ၀ဒနာမ်ား ကို ေလ်ာ့ပါး သက္သာေစမည့္ နည္းလမ္းမ်ားကုိ တင္ျပေပးလုိပါသည္။

၁)အစာကုိ မၾကာခဏ စားေပးပါ။ အစာအိမ္ထဲမွာ ဘာမွမရွိလွ်င္ ပို၍မူးေ၀ပ်ဳိ႕အန္ေစႏုိင္ပါသည္။

၂)သုိ႔ေသာ္ အလြန္အကၽြံမစားပါႏွင့္။ ဗိုက္ျပည့္အင့္ေနလွ်င္လည္း မူးေ၀ေစႏုိင္ပါသည္။

၃)အိပ္ယာေဘးတြင္ ဘီစကစ္ ေဆာင္ထားပါ။မနက္အိပ္ယာမွ ႏုိးသည္ႏွင့္ ဘီစကစ္ႏွစ္ခ်ပ္ခန္႔ ၀ါးစားလုိက္ပါ။

၄)ေအးေသာအစားအစာမ်ားျဖစ္သည့္ ဒိန္ခ်ဥ္၊ အသီးအႏွံမ်ားႏွင့္ အရြက္သုတ္တို႔စားေပးပါ။

၅)ေရဓာတ္အျမဲ ျပည့္ေနပါေစ။အုန္းရည္ သို႔ ဆုိဒါႏွင့္ေရာထားေသာ ခ်င္းေဖ်ာ္ရည္တစ္မ်ဳိးကုိ ေသာက္ေပးပါ။

၆)အိပ္ရာမ၀င္မီ ပရုိတင္းဓာတ္ပါေသာ မုန္႔တစ္ခုခုစားေပးပါ။

၇)လိေမၼာ္သီးအျမဲေဆာင္ထားပါ။တခါတရံ အရည္ရႊမ္းျပီး ခ်ိဳေသာ အရသာရွိသည့္ အသီးမ်ားသည္ ေအာ့အန္မႈကို သက္သာေစသည္။

၈)အနံ႔မပါေသာ ဆပ္ျပာ၊ေရခ်ဳိး ခရင္မ္တုိ႔ကုိ ေျပာင္းသုံးပါ။

၉)ေသြးခုန္ႏႈန္းစမ္းႏုိင္ေသာ လက္ေကာက္၀တ္ေနရာကုိ ဖိေပးပါ။

၁၀)အလြန္ပူစပ္ေသာ၊အဆီမ်ားေသာ၊ေၾကာ္ထားေသာ အစာမ်ားကုိ ေရွာင္ပါ။

Ref:womenshealthmag
 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.