ေလဆာျဖင့္ကုသမႈ သုိ႔မဟုတ္ မ်က္မွန္မလိုဘဲ အျမင္အာရုံ ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစမယ့္ နည္းလမ္း (၈) ခု

index.jpeg

လူအေျမာက္အမ်ား ဘဝမွာ အျမင္အာရုံခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျပႆနာေတြ ေတြ႔ၾကဳံခံစားၾကပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ အနီးကပ္ သုိ႔မဟုတ္ အေဝးမျမင္ရတဲ့ ျပသနာေတြ ရင္ဆိုင္ၾကပါတယ္။ သို႔မဟုတ္ ေကာင္းစြာ မျမင္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
ပုံမွန္အားျဖင့္ မ်က္မွန္ သို႔မဟုတ္ မ်က္ကပ္မွန္ အသုံးျပဳျခင္းက မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လုံးဝ သဘာဝအရ အျမင္အာရုံ ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစႏုိင္တဲ့ ရုိးရွင္းေသာနည္းလမ္းတခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။
အျမင္အာရုံ သိသိသာသာ ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစမယ့္  နည္းလမ္း (၈) ခုမွာေတာ့

၁။ မုန္လာဥေဖ်ာ္ရည္ ေန႔တုိင္းေသာက္ပါ။

၂။ တစ္ေန႔ အနည္းဆုုံး ၃ နာရီ မ်က္စိ အနားေပးပါ။

၃။ ခဏျဖစ္ျဖစ္ ပတ္ဝန္းက်င္သဘာဝနဲ႔ ပုံမွန္ အခ်ိန္ကုန္ဆုံးေစျပီး မ်က္စိအနားေပးဖုိ႔အတြက္ သဘာဝရႈခင္းေတြကို ၾကည့္ရႈပါ။

၄။ မ်က္မွန္မတပ္ဘဲ အခ်ိန္အနည္းငယ္ ေန႔တုိင္း ကုန္ဆုံးေစပါ။

၅။ ကြန္ပ်ဴတာ ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္ ေလ်ာ့ပါ။

၆။ ေန႔တုိင္း မ်က္လုံးကို ညင္သာစြာ ႏွိပ္နယ္ေပးပါ။

၇။ ေန႔တုိင္း မ်က္လုံးကို ေရေႏြး၊ အဝတ္စိုနဲ႔ ၁ နာရီၾကာ ျဖည္းညင္းစြာ ႏွိပ္နယ္ေပးပါ။

၈။ ေအာက္ပါရုိးရွင္းေသာ ေလ့က်င့္ခန္း ၁၆ ခုက သင့္အျမင္အာရုံ ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါလိမ့္မယ္။ မ်ဥ္းေၾကာင္းေတြကို မ်က္စိနဲ႔ လုိက္ၾကည့္ရုံသာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္ဦးဆုံး သေကၤတရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကို အာရုံစူးစိုက္ဖို႔ရန္အတြက္ ပုံကုိ ခဏ အာရုံစုိက္ျပီးၾကည့္ရႈပါ။ ထို႔ျပင္ မ်က္ရည္က်ျပီး မ်က္စိမိွတ္ဖို႔ လိုအပ္ေနျပီလုိ႔ ခံစားရင္ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔။ ဒါဟာ ဒီေလ့က်င့္ခန္းက သင့္မ်က္စိ အေညာင္းအညာေျပေစတဲ့ သေဘာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref:goodmorningcenter

 

277 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.