က်န္းမာေရနဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ ေန႔လည္ေနခင္း အဆာေျပ အစားအစာမ်ား

snacks-at-work.jpg

ရုံးေတြမွာ အလုပ္လုပ္ရင္း ေန႔လည္ေန႔ခင္း အဆာေျပအျဖစ္ သုံးေဆာင္ဖုိ႔၊ သိမ္းထားဖုိ႔လည္းအဆင္ေျပျပီး အာသာေျပေစရုံမက အာဟာရလည္း ျဖစ္ႏုိင္မယ့္ က်န္းမာေရးနဲ႔  ညီညြတ္တဲ့ အစာေျပအစားအစာတခ်ဳိ႕ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

ေျမပဲ ေထာပတ္လုံး (Peanut Butter Balls)

ျပင္ဆင္မႈ သိပ္မလုိအပ္တာေၾကာင့္ စားပြဲအံဆြဲထဲမွာ ထည့္သိမ္းထားလုိ႔ ရတဲ့အရာျဖစ္ပါတယ္။ စားလုိ႔လည္းေကာင္းမြန္ျပီး ပရုိတိန္းဓာတ္ပါဝင္တာမို႔ ဗုိက္လည္း ျပည့္ေစပါတယ္။

၂။ ေခ်ာကလက္အမည္း (Dark Chocolate)

ပိုမုိတက္ၾကြမႈျဖစ္ေစျပီး ေသြးေပါင္က်ေစသည့္အျပင္ က်န္းမာေရးအက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားစြာရိွေၾကာင္း ေလ့လာမႈမ်ားက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။  

၃။ ေရညွိ (Seaweed)

ေရညိွမႈန္႔က ကယ္လိုရီနည္းတာလုိ႔ အထူးေကာင္းမြန္ေသာ အစာေျပအျဖစ္ ေရြးခ်ယ္စားသုံးသင့္တဲ့အရာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ကယ္လိုရီနည္းေပမယ့္ အရသာရိွျပီး အာသာေျပေစပါတယ္။

၄။ ကုလားပဲေလွာ္ (Roasted Chick-peas)

အိမ္မွာ ကိုယ္တုိင္ျပဳလုပ္ထားတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဆုိင္ကေန အထုပ္နဲ႔ ဝယ္ထားတဲ့ဟာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကုလားပဲေလွာ္ကို အစာေျပအျဖစ္ စားသုံးဖုိ႔ Wallington ျပည္နယ္ New Jersey ျမိဳ႕အေျခစိုက္ အာဟာရဆုိင္ရာ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္ Samantha Pappas က အၾကံျပဳထားပါတယ္။ အစာစားလုိစိတ္ကို ထိန္းသိမ္းေပးတဲ့ ပရုိတိန္းနဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ ရရိွေစပါတယ္။

သစ္သီးမ်ားျဖင့္ အေျခာက္ျပဳလုပ္ထားသည့္မုန္႔မ်ား

သစ္သီးမ်ားျဖင့္ ၾကြရြေနေအာင္ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ အစာေျပေတြဟာ မအားမလပ္ျဖစ္တဲ့အခါ သြားရင္းလာရင္း၊ အလုပ္လုပ္ကိုင္ရင္း သုံးေဆာင္ဖုိ႔ အဆင္ေျပေကာင္းမြန္တဲ့ အစာေျပအစားအစာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ 

Ref: Womenshealthmag

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.