မနက္စာကို ဘယ္ခ်ိန္စားတာ အသင့္ေတာ္ဆုံးလဲ

index.jpeg

မနက္အိပ္ရာထတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေသြးထဲသၾကားဓာတ္ပါဝင္မႈပမာဏက သဘာဝအေလ်ာက္ ေလ်ာ့ေနပါတယ္။ ဒီေတာ့ အိပ္ရာထျပီး တစ္နာရီအတြင္း မနက္စာသုံးေဆာင္ျခင္းကို အၾကံျပဳထားပါတယ္။ ဒီအခ်က္က သၾကားဓာတ္ ရုတ္တရက္ ထုိးက်ျခင္းကို တားဆီးေပးပါတယ္။

တရားဝင္အသုံးမွတ္ျပဳ အာဟာရေဗဒပညာရွင္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ Chloe Miles နဲ႔ British Dietetic Association ရဲ႕ ေျပာေရးဆုိခြင့္ရိွသူမ်ားက မနက္စာေကာင္းေကာင္းသုံးေဆာင္ျခင္းရဲ႕ အေရးပါမႈနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး Independent ကို ေျပာျပခဲ့ၾကပါတယ္။ မနက္စာက အေရးၾကီးတဲ့ အစာသုံးေဆာင္မႈတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ အမ်ားစုက မနက္စာ ေရွာင္ၾကတယ္လုိ႔ သူမက ဆိုပါတယ္။

မနက္စာပုံမွန္ သုံးေဆာင္သူေတြဟာ မသုံးေဆာင္သူမ်ားထက္ ခႏၶာကိုယ္ ပိုမုိက်စ္လစ္ေသးသြယ္ျပီး အစားအေသာက္ မွ်တမႈပိုရိွၾကေၾကာင္း သုေတသတနက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ မနက္စာ မသုံးေဆာင္ျခင္းက အားအင္နဲ႔ အာရုံစူးစိုက္မႈကိုလည္း ထိခုိက္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကေလးေတြကို မနက္စာ သုံးေဆာင္ဖုိ႔ တိုက္တြန္းျခင္းက မျဖစ္မေန လုိအပ္ပါတယ္။

Ref:independent.co.uk
 

856 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.