တစ္ေန႔ ေထာပတ္သီး တစ္လုံးနဲ႔ ကုိယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်မယ္

avocado_570.jpg

တစ္ေန႔ ေထာပတ္သီး (၁) လုံး စားေပးျခင္းက အဝလြန္သူေတြမွာ မေကာင္းတဲ့ cholesterol  ပမာဏ ေလ်ာ့ခ်ေပးတယ္လုိ႔ ဆိုပါတယ္။

ေလ့လာမႈမွာ အသက္ ၂၁ နဲ႔ ၇၀ ၾကားအရြယ္ အဝလြန္သူ စမ္းသပ္ခံလူနာေတြဟာ cholesterol ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ အစားအစာေတြ စားေစခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒါေတြကေတာ့ ေထာပတ္မပါတဲ့ အဆီနည္း အစားအစာ၊ ေထာပတ္မပါတဲ့ အဆီ အတန္အသင့္ပါ အစားအစာ စတာေတြပါ။

ဒီ ဆီအတန္အသင့္ပါတဲ့ အစားအစာ (၂) မ်ဳိးမွာ ကယ္လုိရီ ၃၄% ပါဝင္ပါတယ္။ အဆီနည္းတဲ့ အစားအစာမွာ ၂၄% ရိွေၾကာင္း သုေတသီမ်ား ရွာေဖြေတြ႔ရိွခဲ့ပါတယ္။

ေထာပတ္သီးကို အသုပ္၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္၊ အသားညွပ္ေပါင္မုန္႔နဲ႔ (ၾကက္သား သုိ႔မဟုတ္ ငါး လုိ) အဆီနည္းတဲ့ အသားဓာတ္ အစားအစာတို႔နဲ႔ တြဲစားႏုိင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ဒီတုိင္း စား ႏုိင္ပါတယ္။ 

Ref: healthylivingmagazine

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.