၀ိတ္က်ေစဖုိ႕ ထမင္းစားတုိင္း သင္လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ အရာ (၅)မ်ိဳး

6-straightforward-things-you-can-do-at-mealtime-to-make-losing-weight-easier.jpg

၀ိတ္လည္းက်ခ်င္တယ္၊ အစားအေသာက္လည္း မျပတ္စားျဖစ္ေနတယ္လုိ႕ ညည္းေနၾကတဲ့ ပ်ိဳေမေတြအတြက္ တစ္ခုခုမစားခင္၊ ထမင္းမစားခင္အခ်ိန္ေတြမွာ ခုေျပာျပေပးမယ့္ အခ်က္ေလး (၆)ခ်က္ကို ဆင္ျခင္လိုက္မယ္ဆုိရင္ ၀ိတ္ေလ်ာ့က်သြားမွာ အေသအခ်ာမုိ႕ လိုက္ပါလုပ္ေဆာင္ၾကည့္လိုက္ၾကပါလို႕။

၁။ ေရေသာက္ပါ။

အစားအစာတစ္ခုခု စားေတာ့မယ္ဆုိ ေရဖန္ခြက္တစ္၀က္ေလာက္ ေသာက္ေပးပါ။ ဒါကို ဘာကို ကူညီေပးသလဲဆုိေတာ့ သင္တစ္ခုခုစားေတာ့မယ္ဆုိ ဗိုက္ျပည့္တာ ျမန္ျပီး အစားလည္း နည္းသြားပါလိမ့္မယ္။

၂။အသီးအရြက္နဲ႕ ပတ္သက္တာေတြ မျဖစ္မေန စားေပးပါ။

ထမင္းစားတုိင္း အရြက္နဲ႕ပတ္သက္တဲ့ အသုတ္၊ အဆီနည္းနည္းနဲ႕ ေၾကာ္ထားတဲ့ အရြက္ေၾကာ္စတာေတြကို အျမဲစားေပးဖုိ႕ လုိပါတယ္။ ဟင္းႏွစ္ပြဲဆုိ တစ္ပြဲဟာ အရြက္သုတ္ျဖစ္ေနရင္ ပုိေကာင္းပါတယ္။ ဒါဟာ ကယ္လိုရီနည္းနည္းနဲ႕ ဗိုက္ျပည့္သြားမယ္ဆုိတာ ေသခ်ာေနလုိ႕ပါ။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သင့္ထမင္းပန္ကန္တစ္၀က္ကို အသီးအရြက္ေတြနဲ႕ ျပည့္ေနေစခ်င္ပါတယ္။ ပရုိတိန္းၾကြယ္၀မယ့္ အစားအစာေတြကိုလည္း စားေပးႏိုင္ပါတယ္။

၃။ကယ္လုိရီဘယ္ေလာက္ရွိျပီဆုိတာ စားေနရင္ အျမဲတြက္ေနဖုိ႕ လိုပါတယ္။

ထမင္းတနပ္စာမွာ အနည္းဆံုးကယ္လိုရီ ၃၀၀ နဲ႕ ၅၅၀ ၾကားရွိတတ္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ အဆာေျပအစားအစာေတြက ကယ္လုိရီ ၁၅၀ေလာက္ ေနရာယူသြားတဲ့အခါ တစ္ေန႕တာအစားအစာေတြေၾကာင့္ သင္ဟာ ကယ္လိုရီေတာ္ေတာ္ေလး မ်ားသြားျပီေပါ့။ တစ္ရက္စာ ကယ္လုိရီ ၁၂၀၀ေက်ာ္သြားတဲ့အခါ သင္၀ိတ္က်ဖုိ႕ဆုိတာ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဘယ္အစားအစာက ကယ္လိုရီ ဘယ္ေလာက္ရွိမလဲဆုိတာ တြက္ခ်က္ျပီး စားေသာက္ဖုိ႕ လိုပါတယ္။

၄။တီဗီၾကည့္ရင္း၊ အင္တာနက္သံုးရင္ ထမင္းစားတာမ်ိဳး ေရွာင္ပါ။

တစ္ခါတစ္ေလ ဖုန္းေျပာေနရင္း၊ ကြန္ျပဴတာေရွ႔မွာ အလုပ္လုပ္ေနရင္း၊ တီဗီၾကည့္ေနရင္း ထမင္းစားတာမ်ိဳးေတြဟာ အစားအစာကို ပိုစားမိသြားေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ အစားအေသာက္စားတဲ့အခါ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႕ အတူစားပါ။ သင္စားတာ မ်ားေနျပီဆုိရင္ သူ႔ကို သတိေပးခုိင္းပါ။ ျပီးေတာ့ ဇြန္းလိုမ်ိဳး အရာထက္ ယူရ သံုးရ ခက္ခဲတဲ့ တူ လိုမ်ိဳးအရာကို သံုးျပီးစားတာပိုေကာင္းပါတယ္။

၅။အစားအေသာက္ေတြကို ႏွေျမာျပီး စားတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႕။

အစားအေသာက္ စားတဲ့အခါ ဗိုက္ျပည့္ခါနီးေလာက္ဆုိ ရပ္လိုက္ပါ။ အျပည့္အသိပ္မစားပါနဲ႕။ ေနာက္တစ္ခုက ဟင္းေတြအမ်ားၾကီး က်န္ေနလုိ႕ ႏွေျမာျပီး စားတာမ်ိဳးလည္း မလုပ္ပါနဲ႕။ ဒီဟင္းေတြကို ညေနစာအတြက္ ခ်န္ထားတာမ်ိဳး၊ ဒါမွမဟုတ္ တစ္ခုခုနဲ႕ ထပ္ေရာျပီး ျပန္ခ်က္ကာ စားေသာက္တာမ်ိဳး လုပ္ပါ။

 

8 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.