ေရေႏြးၾကမ္း အလြန္အကြ်ံေသာက္တာ အႏၱရာယ္ရိွသလား

green-tea-dangers.jpg

Catechin လုိ႔ေခၚတဲ့ antioxidant ေက်းဇူးေၾကာင့္ ေရေႏြးၾကမ္းက က်န္းမာေရး အက်ဳိးေက်းဇူး တစ္ပုံတစ္ေခါင္း ပိုမုိရရိွေစတယ္လုိ႔ သုေတသနတစ္ခုက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ မွတ္ဥာဏ္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစမႈကစ ကင္ဆာကာကြယ္ေပးျခင္း အထိပါ အားလုံး ဆက္ႏြယ္ေနပါတယ္။

ကံမေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ လက္ဖက္ေျခာက္ရဲ႕ ဆုိးက်ဳိးမ်ားအေၾကာင္းလည္း ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ ၾကားသိရပါတယ္။ ယူေကႏိုင္ငံမွာ ၁၆ ႏွစ္အရြယ္ မိန္းကေလးတစ္ဦး အြန္လုိင္းမွာ မွာယူတဲ့ ေဆးဖက္ဝင္ တရုတ္လက္ဖက္ေျခာက္ တစ္ေန႔ (၃) ခြက္ေသာက္ျပီးေနာက္ အသည္းဖ်က္ဆီးမႈေၾကာင့္ ေဆးရုံေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေရေႏြးၾကမ္း တစ္ေန႔ (၃) ခြက္က အရမ္းမ်ားလြန္းေနလုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ လက္ဖက္ေျခာက္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး က်န္းမာေရး အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတာေတြက လုိအပ္သည့္ထက္ ပိုေသာက္ျခင္း  သို႔မဟုတ္ ေစ်းဆုိင္ေစ်းမွာ ေရာင္းတဲ့ ကုိယ္အေလးခ်ိန္က်ေဖ်ာ္ရည္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေဆးဖက္ဝင္အပင္ေတြ အလြန္အကြ်ံသုံးစြဲျခင္းက အသည္းကို ပုံမွန္အလုပ္မလုပ္မႈ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ကူးစက္ေရာဂါ ျဖစ္ႏုိင္ေျခ အလားအလာလည္း ရိွပါတယ္။

လက္ဖက္ေျခာက္မွာပါတဲ့ tannins ေခၚသဘာဝဆုိးေဆးက သံဓာတ္စုပ္ယူမႈကို အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစတယ္လုိ႔ အာဟာရဆုိင္ရာ ပါရဂူ Mike Roussell, Ph.D က ဆုိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ပဲ၊ ၾကက္ဥ သုိ႔မဟုတ္ ႏုိ႔ျဖင့္ ျပဳလုပ္တဲ့ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းစတဲ့ အဓိကအားျဖည့္ေပးတဲ့ အရင္းအျမစ္ေတြကေန သံဓာတ္ ရရိွဖုိ႔ ပိုနည္းႏုိင္တဲ့ သေဘာျဖစ္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေရေႏြးၾကမ္း (၁) ခြက္မွာ ကဖီးဓာတ္ ၂၅ ကေန ၅၀ မီလီဂရမ္ပါဝင္လုိ႔ ေကာ္ဖီထက္ ကဖီးဓာတ္ ပိုနည္းပါတယ္ (ေကာ္ဖီ (၁) ခြက္မွာ ပုံမွန္အားျဖင့္ ၉၅ ကေန ၂၀၀ မီလီဂရမ္ ပါေလ့ရိွပါတယ္)။

ဆိုေတာ့ တစ္ေန႔ (၄) ခြက္သတ္မွတ္ပါ။ ဒီပမာဏက ကုိယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ေစႏုိင္တယ္။ ကဖီးဓာတ္ပါဝင္မႈ အလြန္အကြ်ံ မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ျပီး သံဓာတ္စုပ္ယူမႈလည္း ထိခုိက္ေစလိမ့္မွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ Roussell က ဆုိပါတယ္။ 

Ref: womenshealthmag

4 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.