တင္းပါဆုံ လွပေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္း (၅) ခု

delicate-gem.jpg

မိန္းကေလးတုိင္းကေတာ့ ကိုယ့္တင္ပါး ၾကည့္ေကာင္းျပီး လွပေနေစခ်င္ၾကတာခ်ည္းပါပဲ။ တင္ပါးက တင္းတင္းရင္းရင္းေလးနဲ႕ အဆင္ေျပေနခ်င္တယ္၊ ဒီ့အတြက္ အခ်ိန္လည္း သိပ္အကုန္မခံႏိုင္ဘူးဆုိရင္ ေအာက္ပါ gym ကစားျခင္းနည္းျဖင့္ အဆင္ေျပႏုိင္ပါတယ္။ တင္ပါးအတြက္သာ အထိေရာက္ဆုံး ေလ့က်င့္ခန္း (၅) မ်ဳိးကုိ စုစည္းတင္ဆက္ေပးထားပါတယ္။

ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ ခုန္ဆြေလ့က်င့္ခန္း

ေျခဖမုိး အျပင္ဘက္ျခမ္းေလးသာ ေထာက္လ်က္ မတ္သပ္ရပ္ကာ လက္ေတြကို တင္ပါးေပၚထားကာ အနည္းငယ္ ျဖန္႔ထုတ္ပါ။

ဒူးေကြးျပီး ကုိယ္ကုိ မတ္မတ္ရပ္ပါ။ ေနာက္ျပီး တစ္ခ်က္ခုန္ပါ။ ေက်ာရုိးလည္း ပါဝင္လႈပ္ရွားေစရပါမယ္။

တျဖည္းျဖည္း ေအာက္ျပန္ခ်ျပီး ေက်ာျပင္ကုိ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္ အေနအထားျဖစ္ေအာင္ နိမ့္ေပးရင္း ေအာက္ခ်ေပးပါ။

ဒီသုံးကြက္ကို တစ္ခု မိနစ္ ၂၀ စီ လုပ္ေပးပါ။

လက္ေျမွာက္ျခင္း

လက္ကို ေနာက္ေစ့ကို ပုိ႔ထားျပီး တံေတာင္ဆစ္ကားလ်က္ မတ္တပ္ရပ္ေနရပါမယ္။ ေနာက္ျပီး ေယာဂ သို႔မဟုတ္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ သုံးတဲ့ဖ်ာ တစ္ခုခု အခံထားျပီး ညာဘက္ဒူးကို ၾကမ္းျပင္ ခ်ထားရပါမယ္။

ဘယ္ဘက္ဒူးကုိ ခ်ျပီး ဒူးေထာက္ေနလုိ႔ ရပါျပီ။

ညာဘက္ဒူးဆစ္ မျပီး ညာေျခေထာက္ကုိ မိမိေရွ႕မွာ ထားပါ။ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္လ်က္ ဘယ္ေျခကို ေရွ႕ပုိ႔ပါ။ ျပီးေတာ့ ေျခဖေနာင့္နဲ႔ မတ္တပ္ရပ္လုိ႔ ရေအာင္ ဖိထားပါ။ အဲဒီအတုိင္း ေနာက္တစ္ဖက္ကို ေျပာင္းလုပ္ေပးရပါမယ္။

၁ မိနစ္ ဆက္တိုက္လုပ္ေပးပါ။

ကိုယ္ခႏၶာေရွ႕ပုိ႔ေလ့က်င့္ခန္း

ေျခေထာက္ေတြ ေစ့ျပီး ဒူး ေပ်ာ့ေပ်ာ့ထားလ်က္ ရပ္ေနပါ။ ခုန္ျပီး ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ကို ေရွ႕ပုိ႔ထားရပါမယ္။

ခုန္ဆြခုန္ဆြလုပ္ျပီး ညာဘက္ေျခေထာက္ကုိ ေရွ႕သုိ႔ ပစ္ထုိးရင္း ေျခေထာက္ႏွစ္ခုလုံး ေရွ႕ထုတ္ပါ။

တစ္ေခါက္ျပည့္ေစဖုိ႔  ေျခေထာက္စုံ ေနာက္ပစ္ ခုန္ေပးရပါမယ္။

၁ မိနစ္အတြင္း အေခါက္ေရ လုပ္ႏုိင္သမွ် လုပ္ပါ။

ေျခတစ္ဖက္တည္းေလ့က်င့္ခန္း

ပက္လက္အိပ္ျပီး ဒူးဆစ္ေအာက္နားေလးမွာ လက္နဲ႔ ဆုပ္ကုိင္ရင္း ဘယ္ဘက္ဒူးဆစ္ကို ရင္ဘတ္ေပၚတင္ပါ။ ညာဘက္ေျခေခ်ာင္းေတြ အေပၚေထာင္ျပီး တင္ပါးဆုံရုိးနဲ႔ ရင္ပုိင္းကို အေပၚ မတင္ဖုိ႔ ညာဘက္ေျခဖေနာင့္ ဖိတြန္းထားရပါမယ္။

ေနာက္ေက်ာနဲ႔ တင္ပါးဆုံရုိး ၾကမ္းျပင္ဆီ ျပန္နိမ့္ေပးပါ။

ဒီနည္းအတုိင္း ၁၂ ၾကိမ္မွ ၁၅ ၾကိမ္ထိ လုပ္ေပးပါ။

တစ္ဖက္ေျခေခ်ာင္းထိေလ့က်င့္ခန္း

ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္တစ္ခုတည္းေထာက္ျပီး မတ္တပ္ရပ္ပါ။

ဘယ္ဘက္ဒူးဆစ္ ေကြးျပီး ေျခေခ်ာင္းေရွ႕ လက္မအနည္းငယ္အကြာ ၾကမ္းျပင္ကို လက္ေခ်ာင္းမ်ားနဲ႔ ထိရင္း ေက်ာရုိးကို ေျဖာင့္ေအာင္ထား၊ ေရွ႕ကို ေစာင္းထား ေပးရပါမယ္။ ရင္ပုိင္းတည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ျဖစ္ဖုိ႔ ဝမ္းဗုိက္ကို ထိန္းထားပါ။ ညာဘက္ေျခေထာက္က balance ျဖစ္ေစဖုိ႔ ေနာက္ဘက္သြား ရပါမယ္။

မတ္မတ္ရိွေနေစဖုိ႔ ရင္ပုိင္းကို ဘယ္ဘက္ေျခဖေနာင့္နဲ႔ မတင္ရင္  ၾကမ္းျပင္ကို ဖိတြန္းရပါမယ္။

ဒီသုံးခ်က္ကို တစ္ဖက္ဆီ ၁၂ ကေန ၁၅ ၾကိမ္ေလာက္ လုပ္ပါ။

Ref:yourtango

 

6 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.