မ်က္စိ ေညာင္းညာအားနည္းျခင္း ေလ်ာ့နည္းေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းေလး

women-eyes1.jpg

မ်က္စိေညာင္းညာျခင္းနဲ႔ က်ိန္းစပ္ျခင္းေၾကာင့္ မၾကာခဏ ပြတ္မိပါသလား။ ကြန္ပ်ဴတာ စခရင္မ္မ်က္ႏွာျပင္၊ မုိဘုိင္းလ္ဖုန္းမ်ား ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ထိေတြ႔ေနျခင္းေၾကာင့္ လူအမ်ားအျပားဟာ အျမင္အာရုံေဝဝါးျခင္း၊ မ်က္လုံးယားက်ိက်ိျဖစ္ျခင္းနဲ႔ ေန႔စဥ္ ေခါင္းကိုက္မႈ ျဖစ္ပြားျခင္းေတြ ေတြ႔ၾကဳံၾကရပါတယ္။

မ်က္စိကို အားသစ္ျဖစ္ေစျပီး မ်က္စိအားနည္းျခင္းကို ေလ်ာ့နည္းေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္း ရုိးရုိးရွင္းရွင္းေလးတစ္ခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။

လက္ဖဝါးပြတ္နည္း

လက္ကေလးမ်ားကို အနည္းငယ္ ေႏြးလာတဲ့အထိ တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု ၁၀ မိနစ္ ၁၅ မိနစ္ခန္႔ ပြတ္ေပးျပီး လက္ေတြကို မ်က္လုံးေပၚ တင္ထားေပးပါ။ မ်က္လုံးမ်ားကိုေတာ့ တိုက္ရုိက္ သြားထိမိပါေစနဲ႔။ လက္ခေလးကို မ်က္လုံးေပၚ ဖြဖြေလးသာ တင္ထား ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

မ်က္ေတာင္ ေပကလတ္ ေပကလတ္ခတ္ေပးပါ

မ်က္စိအားမႈ ေလ်ာ့က်ေစဖို႔ ၃ မိနစ္ သုိ႔မဟုတ္ ၄ မိနစ္တစ္ခါ မ်က္ေတာင္ ေပကလတ္ ေပကလတ္ ခတ္ေပးပါ။ တီဗီြၾကည့္တဲ့အခ်ိန္ သုိ႔မဟုတ္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အလုပ္လုပ္တဲ့အခါ ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ မ်က္ေတာင္ခတ္ခ်ိန္ ပုိနည္းၾကပါတယ္။ မၾကာမၾကာ မ်က္ေတာင္ခပ္ျခင္းျဖင့္ မ်က္စိကို အနားေပးပါ။

အေဝးသုိ႔ စူးစုိက္ၾကည့္ပါ

မိမိနဲ႔ ၆ ေပ ၁၀ ေပ ခန္႔ ကြာေဝးတဲ့ အရာဝတၳဳတစ္ခုခုကို ေရြးခ်ယ္သတ္မွတ္ျပီး ေခါင္းမလႈပ္ရွားဘဲ စကၠန္႔အနည္းငယ္ အာရုံစူးစုိက္ၾကည့္ပါ။ ဒီအခ်က္က မ်က္စိ ေရြ႕ရွားေပးတဲ့ ၾကြက္သားကို အနားရေစျပီး စိတ္ဖိစီးမႈကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးေလ့ရိွပါတယ္။

မ်က္စိလႈပ္ရွားေပးျခင္း

မ်က္လုံးကို ဝိုင္းႏုိင္သေလာက္ဝုိင္းေအာင္ လုပ္ျပီး မ်က္စိကို လႈပ္ရွားၾကည့္ပါ။ အဲဒီအတုိင္း ၄ ခါေလာက္ ဆက္တုိက္လုပ္၊ မ်က္စိမွိတ္ျပီး အသက္ ျပင္းျပင္း ရွဴ၊ ထုတ္ လုပ္ျပီး စိတ္ကို ျငိမ္ေအာင္ထားပါ။  

Ref: Indiatimes

2 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.