ဒီပစၥည္းႏွစ္မ်ဳိးတည္းျဖင့္ ပိုမုိႏွစ္ျခဳိက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏုိင္

index.png

ဆားနဲ႔ ပ်ားရည္ေလးရိွရင္ မနက္ မူးေနာက္ေနာက္ အိပ္ရာထတာမ်ဳိး ကင္းေဝးျပီဆိုတာ သိပါသလား။ ဆားက ေသာကဖိစီးမႈေလ်ာ့ပါးေစျပီး ပုိမုိေကာင္းမြန္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

၁။ Oxytocin ပမာဏ ျမင့္တက္ေစ

ဆားက ခႏၶာကိုယ္ရိွ oxytocin ပမာဏကို ျမင့္တက္ေစပါတယ္။ Oxytocin ဆုိတာက သက္ေသာင့္သက္သာ၊ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ျဖစ္ေစျပီး ေပ်ာ္ရႊင္မႈသုခ ပုိျဖစ္ေစတဲ့ ေဟာ္မုန္းတစ္မ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။

၂။ ဆားက စိတ္ဖိစီးမႈေလ်ာ့နည္းေစ

ဆားမွာ စိတ္ဖိစီးမႈမွာ တမူထူးျခားတဲ့ အက်ဳိးတက္ေရာက္မႈေတြရိွေၾကာင္း ေလ့လာမႈမ်ားက ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ေသြးထဲ ဆုိဒီယမ္လုံေလာက္စြာ ပါရိွျခင္းက စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္ေပၚမႈ ေလ်ာ့နည္းေစႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ပုံမွန္ျဖစ္ေနက် စိတ္ဖိစီးမႈေတြ မၾကဳံရေတာ့ပါဘူး။

ပ်ားရည္က မိမိအိပ္စက္ျခင္းကို ဘယ္ေလာက္ ပိုမုိေကာင္းမြန္ေစလဲဆုိရင္

ပ်ားရည္မွာ သၾကားဓာတ္ေသြးထဲ ဝင္ေရာက္မႈကို ထိန္းေပးသည့္ျဒပ္ျဖစ္တဲ့ အင္ဆူလင္ကုိ အနည္းငယ္ျမင့္တက္ေစႏုိင္သည့္ သဘာဝသၾကားဓာတ္ ပါဝင္ပါတယ္။ အင္ဆူလင္က tryptophan ကို ဦးေႏွာက္အတြင္း ဝင္ေရာက္ေစျပီး အေမွာင္ထဲမွာ melatonin အျဖစ္ေျပာင္းသြားေစကာ အိပ္မေပ်ာ္ေရာဂါေတြ ကုသေပးပါတယ္။ ညမအိပ္ခင္ သဘာဝပ်ားရည္စစ္စစ္ လက္ဖက္ရည္ဇြန္း (၁) ဇြန္းနဲ႔ ေဆးဘက္ဝင္ေရေႏြးၾကမ္း တစ္ခြက္ေဖာ္စပ္ျပီး ေနာက္တစ္ေန႔ လန္းဆန္းျပီး အားအင္အျပည့္နဲ႔ ႏုိးထႏုိင္ပါတယ္။

ပါဝင္ပစၥည္းမ်ား

သဘာဝပ်ားရည္စစ္စစ္ လက္ဖက္ရည္ဇြန္း (၁) ဇြန္း

ဆား လက္ဖက္ရည္ဇြန္းနဲ႔ ၄ပုံ ၁ပုံ

လမ္းညြန္ခ်က္

သဘာဝပ်ားရည္စစ္စစ္ လက္ဖက္ရည္ဇြန္း ၂ ဇြန္းနဲ႔ ဆား လက္ဖက္ဇြန္း ၄ပုံ ၁ပုံ ေရာစပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref:1mhealthtips

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.