ဒါေတြ စားသုံးျပီး ဆံပင္ကြ်တ္ျခင္း ျပသနာကို ကာကြယ္ၾကမယ္

hair_loss.png

ေရခ်ဳိးတဲ့အခါ မိမိဆံပင္ေတြ ပုံမွန္ထက္ ကြ်တ္ေနပါသလား။ ဒီလိုဆုိရင္ေတာ့ မိမိေန႔စဥ္ပုံမွန္စားသုံးတဲ့ အစားအစာကုိ ျပန္လည္ ဆန္းစစ္ဖုိ႔ လုိေကာင္းလုိပါလိမ့္မယ္။

သံဓာတ္နည္းျပီး ဗီတာမင္-ဒီ လုံေလာက္မႈမရိွတဲ့ အခ်က္ေတြက ဆံပင္အားနည္းရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

ကုိင္ရုိတကၠသုိလ္မွာ ျပဳလုပ္တဲ့ သုေတသနျပဳခ်က္တစ္ခုက ဆံပင္ကြ်တ္ျပသနာ ရင္ဆိုင္ေနတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြဟာ ဗီတာမင္-ဒီတူး (Vitamin-D2) နဲ႔ သံဓာတ္ နည္းေနျခင္းျဖစ္ျပီး ဒီအရာေတြ ပုိနည္းပါးလာျခင္းေၾကာင့္ ဆံပင္ကြ်တ္မႈ ပုိမုိဆုိးရြားလာတာေၾကာင္း ရွာေဖြေတြ႔ရိွခဲ့ပါတယ္။

ဆံပင္ကြ်တ္ျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ဗီတာမင္-ဒီ ရဲ႕ အခန္းက႑ကုိ အေလးေပးေဖာ္ျပခဲ့တာ ဒါပထမဆုံးအၾကိမ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ပုံမွန္ဆံပင္ေမြးညွင္းေပါက္ၾကီးထြားမႈ ပုိမုိေကာင္းမြန္ေစတဲ့ မ်ဳိးရုိးဗီဇကို ပုံမွန္ျဖစ္ေအာင္ ထိန္းေပးပါတယ္။

ဗီတာမင္-ဒီ အနည္းဆုံး 600 IU ေန႔စဥ္ စားသုံးသင့္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ အသက္ ၇၀ ေက်ာ္ေရာက္ေနပါက အနည္းဆုံး 800 ေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

မိမိေန႔စဥ္အစားအစာထဲမွာ ဗီတာမင္-ဒီ လုံေလာက္စြာ ရရိွဖုိ႔အတြက္ 450 IU ပါဝင္တဲ့ ဆာမြန္ငါး ေရြးခ်ယ္စားသုံးႏုိင္ပါတယ္။ ႏြားႏုိ႔ သုိ႔မဟုတ္ လိေမၼာ္သီးေဖ်ာ္ရည္မွာ 115 မွ 135 IU အထိ ပါဝင္ပါတယ္။ ကင္ဆာေရာဂါ၊ ႏွလုံးေရာဂါနဲ႔ အရုိးအက္ျခင္းျပသနာေတြ ၾကဳိတင္ကာကြယ္ဖုိ႔ ဗီတာမင္-ဒီ ျဖည့္စြက္ေပးျခင္းကိုလည္း စဥ္းစားေပးႏုိင္ပါတယ္။

Ref: 1mhealthtips

67 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.