ကုိယ္အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းေစတဲ့ အစားအစာမ်ား

7-foods-that-help-you-to-lose-weight.jpg

မိမိအစာစားလုိစိတ္ ထိန္းခ်င္တယ္၊ သၾကားစားလုိတဲ့ အာသာျပင္းျပမႈ ရပ္တန္႔ခ်င္ပါက မိမိအစားအေသာက္စာရင္းမွာ ထည့္ဖုိ႔လုိအပ္သည့္အရာမ်ားမွာ

ၾကက္ဥ

ၾကက္ဥမွာ ပရုိတင္းဓာတ္အျပည့္ရိွျပီး အခ်ိန္ၾကာၾကာ ဗိုက္ျပည့္ေနေစပါတယ္။ ဒါတင္မကေသးပါ။ ပရုိတင္းဓာတ္က အာသာျပင္းျပမႈျဖစ္ေစေသာ ေသြးခ်ဳိအတြင္းရိွ spikes ကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ အဝလြန္အမ်ဳိးသမီးအေယာက္ ၃၀ ေပၚ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ၾကက္ဥစားသူေတြဟာ ေပါင္မုန္႔ သုိ႔မဟုတ္ ေျပာင္းဖူးမုန္႔ကို မနက္စာအျဖစ္ မီွဝဲစားသုံးသူမ်ားထက္ ေနာက္ ၃၆ နာရီအတြင္း အစားေလ်ာ့ စားေၾကာင္း ေတြ႔ရိွခဲ့ပါတယ္။

ပဲ

ပဲေတြမွာ ေသြးခ်ဳိႏႈန္း ထိန္းခ်ဳပ္ေပးျပီး အာသာျပင္းျပမႈကို ဟန္႔တားေပးတဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားျမင့္မားျခင္းက ကုိလက္ထေရာကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

အသုပ္

ထမင္းစားေနရင္းစပ္ၾကားမွာ အသုပ္စားျခင္းျဖင့္ ကယ္လုိရီးစားသုံးမႈ ထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ပါတယ္။ သုေတသီမ်ားအဆုိအရ အသုပ္စားျခင္းျဖင့္ ဗုိက္ျပည့္သလုိခံစားရပါတယ္။ ဗီတာမင္ စီ၊ အီး၊ ဖုိးလစ္ခ္အက္ဆစ္၊ လုိင္ကိုပင္း နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း အဆီအႏွစ္ေတြျဖစ္ေစတဲ့ carternoids ေတြပါဝင္ပါတယ္။

ဂရင္းတီး (Green Tea)

ကဖီးဓာတ္က အဆီက်ေစတဲ့အရာတစ္ခုမဟုတ္ပါ။ Catechin လုိ႔ေခၚတဲ့ အင္တီေအာက္စီဒင္းမ်ားက အစာေခ်ဖ်က္မႈနဲ႔ အဆီေလာင္ကြ်မ္းမႈျဖစ္စဥ္ကုိ တုိးျမင့္ေပးပါတယ္။ ဂရင္းတီးမွာ ် အစာေခ်ဖ်က္မႈအားေကာင္းေစျပီး အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ အင္တီေအာက္စီဒင္းေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ မိမိခႏၶာကုိယ္အေလးခ်ိန္ညြန္းကိန္းမွာလည္း သိသိသာသာ က်ဆင္းေစပါတယ္။  

Ref: Indiatimes

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.