မနက္ခင္း လန္းဆန္းစြာႏုိးထႏိုင္ဖို႔ ဒီအိပ္ရာဝင္ခံနီး အေလ့က်င့္္ေတြကို သိထားသင့္

bedtime.jpg

အိပ္ခ်င္မူတူးနဲ႔ မူးေနာက္ေနာက္ အိပ္ရာထျခင္းက မနက္ေစာေစာစီးစီး သင့္ကို ေပ်ာ္ရႊင္မႈ မေပးႏိုင္ပါဘူး။ ဒီလိုဆုိ သင့္အေနနဲ႕ ဒီအိပ္ရာဝင္ခါနီး အေလ့အက်င့္ေတြ ျပဳလုပ္ၾကည့္ပါ။ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြ လက္ငင္းရရိွခံစားရပါလိမ့္မယ္။

၁။ ဝုိင္ေလးတစ္ခြက္ ဒါမွမဟုတ္ ညအိပ္ရာဝင္ခါနီး အမူးေသာက္ျခင္းက တစ္ညတာအတြက္ အဆင္ေျပေစႏုိင္ေပမယ့္ ေနာက္တစ္ေန႔ ေဆာင္ရမယ့္အရာေတြ ေထာက္ပံ့မႈ မရိွေစပါဘူး။

၂။ အဆာေျပမုန္႔စားျခင္းက ညေကာင္းမြန္စြာ အိပ္စက္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ကယ္လုိရီး ၁၅၀ ဝန္းက်င္ရိွ အစာေၾကလြယ္တဲ့ အရာတစ္ခုခု ေရြးခ်ယ္စားသုံးပါ။

၃။ ေနာက္တစ္ေန႔ ေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ လုိအပ္တဲ့အခ်က္ေတြကို စိတ္ထဲမွတ္တာထက္ မွတ္စုထဲေရးမွတ္ပါ။ အထူးသျဖင့္ ေမ့တတ္တဲ့ အရာေတြေပါ့။ အဲဒီ အေလ့အက်င့္ရသြားျပီးဆုိရင္ မနက္ေစာေစာ အလုပ္ရႈပ္မေနေတာ့ဘဲ  မနက္စာ မစားအားဘဲ အိမ္မွ ထြက္သြားစရာ အေၾကာင္းမရိွဘူးေပါ့။

၄။ မိမိရဲ႕ အီလက္ထေရာနစ္ ကိရိယာေတြ တစ္ညလုံးဖြင့္ထားတာ အိပ္ေရးပ်က္ေစျပီး ေနာက္တစ္ေန႔ အားအင္ေတြ ကုန္ခန္းေစႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီအစား စာအုပ္ သုိ႔မဟုတ္ မဂၢဇင္းတစ္ခုခု အပန္းေျဖဖတ္ပါ။

၅။ ပင္ပန္းတဲ့အခါ မိမိခႏၶာကုိယ္ကို အနားေပးပါ။ တစ္ည အနည္းဆုံး ၇ နာရီ အိပ္ခ်ိန္ေပးဖုိ႔ မျဖစ္မေန အေရးၾကီးပါတယ္။ ဒါမွ ေနာက္တစ္ေန႔ႏုိးၾကားတက္ၾကြျပီး ေဆာင္ရြက္မယ့္အရာေတြအတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Ref: Yourtango

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.