မွတ္ဥာဏ္ပိုမို ေကာင္းမြန္လာေအာင္ ကိုယ္တုိင္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အရာ (၈)မ်ိဳး

memory-loss.jpg

သင့္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္က ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေနလဲ။ သင္ဟာ ပစၥည္းထားတဲ့ေနရာ၊ အျခားသူေတြရဲ႕နာမည္ သို႔မဟုတ္ အျခားအလုပ္ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ေနတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ေမ့တတ္တဲ့အက်င့္ေတြ ရိွတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အခုေဖာ္ျပမယ့္ အၾကံေပးခ်က္ေလးေတြကို စမ္းသပ္ရင္း သင့္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္ေတြကို ျပန္လည္ေကာင္းမြန္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။

၁။ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အျမဲတမ္းတက္ၾကြေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။

သင့္ရဲ႕ဦးေႏွာက္ဟာ သင့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔။ အျမဲတမ္း တိုးတက္လႈပ္ရွားေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သတင္းစာဖတ္ျခင္း၊ ဥာဏ္စမ္းဂိမ္းေတြကစားျခင္း အစရိွတဲ့ ဦးေႏွာက္အသုံးခ်ျပီး လုပ္ေဆာင္ရတဲ့ အလုပ္မ်ဳိးေတြကို ေရြးခ်ယ္ျပီး စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ တက္ၾကြမႈေတြကို ရယူႏိုင္ပါတယ္။

၂။ ဝါသနာပါတဲ့ အလုပ္အေၾကာင္းကို အေဖာ္ေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးပါ။

ကိုယ္ဝါသနာပါ၊ စိတ္ဝင္စားတဲ့ကိစၥ၊ လုပ္ငန္းေတြအေၾကာင္း အေဖာ္ေတြနဲ႔ စကားေဖာင္ဖြဲ႔တာဟာ ဖိအားေတြ ပင္ပန္းတာေတြ ေလ်ာ့က်ေစႏိုင္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္မေကာင္းတဲ့ အက်င့္ေတြကိုလည္း သက္သာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သင့္ကို ညစာစားပြဲ၊ ပါတီပြဲစတဲ့ လူအမ်ားနဲ႔ ေပ်ာ္ပါးတဲ့ေနရာေတြကို သြားပါ။ ျပီးေတာ့ ဝါသနာခ်င္းတူတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စကားေဖာင္ဖြဲ႔ပါ။

၄။ သင့္ကိုသင္ စီမံပါ။

သင္ျပဳလုပ္ရမယ့္ တာဝန္ေတြမ်ားလာတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ျပကၡဒိန္မွာ အတိအက် အခ်ိန္နဲ႔ လုပ္ရမယ့္ အရာေတြကို မွတ္သားထားပါ။ အဲလိုလုပ္ျခင္းကေန သင္ေမ့ေလ်ာ့သြားႏိုင္တဲ့ အေျခအေနကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၅။ အာရုံစိုက္ႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။

သင့္အေနနဲ႔ အလုပ္အမ်ားၾကီးကို တျပိဳင္တည္းျပဳလုပ္ဖို႔ ဘယ္ေတာ့မွ မၾကိဳးစားပါနဲ႔။ လိုအပ္တဲ့အခ်က္ေတြကို မွတ္မိႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။ ၄င္းက ျပန္ျပီးအစေဖာ္တဲ့ ေနရာမွာ ကူညီေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

၆။ ေန႔တိုင္းကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ပါ။

ပုံမွန္ ေန႔စဥ္ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း ေသြးလည္ပတ္ႏႈန္း ေကာင္းမြန္ေစသလို သင့္ဦးေႏွာက္လည္းပဲ အက်ဳိးသက္ေရာက္ေစပါတယ္။ ျပီးေတာ့ မွတ္ညဏ္ပိုျပီး ထက္ျမတ္ေစပါတယ္။

၇။ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္စြာ စားသုံးပါ။

က်န္းမာစြာေနထိုင္ျခင္းဟာလည္းပဲ မွတ္ညဏ္ေကာင္းလာေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ေစတဲ့ အစားအေသာက္ေတြ ဥပမာ- ဟင္းသီးဟင္းရြက္၊ သစ္သီး၊ ပဲအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ အဆီနည္းတဲ့ အသားငါး ေတြကို ပိုျပီးသုံးေဆာင္သင့္ပါတယ္။

၈။ ေရာဂါေဝဒနာမ်ားကို ဂရုစိုက္ပါ။

ကိုယ့္ရဲ႕ခံစားေနရတဲ့ ေဝဒနာေရာဂါေတြကို ဆရာဝန္နဲ႔ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္သင့္ပါတယ္။ လူေတြဟာက်န္းမာေရးေကာင္းမွပဲ ဖိအားေတြ ေလ်ာ့နည္းလာမယ္ ျပီးေတာ့ မွတ္ညဏ္ေတြလည္း ေကာင္းမြန္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။

Ref:fitnea.com

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.