အေလးခ်ိန္ အလ်င္အျမန္ တက္ေစတဲ့ အေလ့အက်င့္ေတြ

fastestwaystogetfat7_1379427983_652x304.jpg

''အသိပညာဟာ စြမ္းအားျဖစ္တယ္''လို႔ ဆုိၾကပါတယ္။ အေလးခ်ိန္တခ်ိဳ႕ က်ဆင္းဖုိ႔ အျပင္းအထန္ ရုန္းကန္ေနရသူေတြအတြက္ အႀကီးမားဆံုး ရန္သူေတြကို ေဖာ္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။ သင့္ကို တျခားဘယ္အရာနဲ႔မွမတူေအာင္ ၀ိတ္တက္ေစမယ့္ ဒီနည္းလမ္းေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈထားလုိ႔ မရပါဘူး။ ဒီ၀ိတ္တက္ေစမဲ့ ေထာင္ေခ်ာက္ေတြကို ေဖာ္ျပေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္မိၾကမွာပါ။ 

(၁) အံ့ၾသစရာတစ္ခုေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ အယ္လ္ကိုေဟာကသင့္ကို ၀ေစပါတယ္။ ရက္သတၱပတ္အဆံုးေတြတုိင္းမွာ ထြက္ေသာက္ေလ့ရွိတဲ့ သူတစ္ေယာက္ဆုိရင္ေတာ့ ေသာက္တာ တစ္ခုတည္းနဲ႔တင္ မျပီးနုိင္ဘူးဆုိတာ သိသာပါတယ္။ ေျမပဲ၊ ပီဇာနဲ႔ ၾကက္ေတာင္ပံကင္မ်ိဳး ေတြေတာ့ ျမည္းမိၾကမွာပါ။ တကယ္တမ္းေတာ့ ဒါေတြက သင့္ကို၀ေစတဲ့တရားခံေတြပါ။ ဒီေတာ့ေသာက္မယ္ဆုိရင္ တစ္ညကို တစ္ပက္၊ႏွစ္ပက္ ထပ္ပုိမေသာက္ပဲနဲ႔တစ္ခါတေလေလာက္သာ ေသာက္ေပးပါ။ 

(၂) စားေသာက္ဆုိင္ေကာင္းေကာင္းေတြက စြဲမက္စရာေကာင္းတဲ့ တရုတ္အစားအစာေတြကို မႀကိုက္တဲ့သူ ဘယ္သူရွိပါ့မလဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုအစားအစာမ်ိဳးကို ေန႔တုိင္းစားေနရင္ေတာ့ ျပႆနာတက္ပါျပီ။ တကယ္လုိ႔မ်ား သင္ဟာ fast-food  ေတြရဲ့ သားေကာင္တစ္ဦးဆုိရင္ေတာ့  သင္ဟာ တစ္ေန႔တာအတြက္ လုိအပ္တဲ့ကယ္လုိရီထက္ အနည္းဆံုး ၁၀၀၀ ေလာက္ပိုျပီး စုေဆာင္းေနမိျပီဆုိတာပါပဲ။ ဒီေတာ့ကာ စားေသာက္ဆုိင္ၾကီးေတြကေနျပီး သင့္ရဲ့မီးဖိုေခ်ာင္ဘက္ဆီကို ျပန္ျပီး ေျခဦးလွည့္လိုက္ပါ။ 

(၃) အိမ္မွာလုပ္ယူ၊ ညွစ္ယူထားတဲ့ သႀကားကင္းစင္တဲ့ အသီးေဖ်ာ္ရည္ေတြကလြဲရင္ ေဖ်ာ္ရည္ေတြဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ပါတယ္ဆုိတဲ့ စကားဟာ ယံုတမ္းစကားတစ္ခုပါ။ လက္ဖက္စိမ္းနဲ႔နို႔ေဖ်ာ္ရည္တုိ႔အစား သၾကားဓာတ္အလြန္အကြ်ံပါတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေတြဟာ ၀ိတ္တက္ေစပါတယ္။ 

(၄) ပရိုတိန္းေတြက သန္မာတဲ့ႀကြက္သားေတြတည္ေဆာက္တဲ့ေနရာမွာ မျဖစ္မေနလုိအပ္တဲ့ အရာပါ။ ဒါေပမဲ့ ပရိုတိန္းဓာတ္ႀကြယ္၀တဲ့အစားအစာေတြမွာ ကယ္လုိရီနဲ႔ အဆီပမာဏ အေတာ္မ်ားမ်ား ေပ်ာ္၀င္ေနပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ ပရိုတိန္းဓာတ္ကို အနီရဲရဲအသားေတြကေန အလြန္အကြ်ံ စားသံုးမယ့္အစား သမားရိုးက် ပရိုတိန္းဓါတ္ႀကြယ္၀တဲ့ အစားအစာမ်ိဳးကေနလည္း သံုးစြဲေပးသင့္ပါတယ္။ 

(၅) ကာဗိုဟိုက္ဒရိတ္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြဟာ အေလးခ်ိန္ထိန္းညွိရမွာ အခက္အခဲ တစ္ခုအေနနဲ႔ရွိေနခဲ့တာ ႀကာပါျပီ။ ဒီအစားအစာေတြဟာ ေသြးတြင္းအခ်ိဳဓာတ္ႏႈန္း (အင္ဆူလင္)ကို အလ်င္အျမန္ ျမင့္တက္ေစနုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကာဗိုဟိုက္ဒရိတ္မ်ားတဲ့ ေပါင္မုန္႔၊ အုတ္ဂ်ံဳမုန္႔ စတာေတြစားေတာ့မယ္ဆုိရင္ ပရိုတိန္းလုိပဲ သင့္တင့္မွ်တတဲ့ ပမာဏေလာက္သာ စားသင့္ပါတယ္လုိ႔ အၾကံေပးပါရေစ။ 

(Ref:MENXP)

95 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.