လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းက သင့္ကို အစဥ္ႏုပ်ိဳေစႏိုင္ျပီး သင့္သက္တမ္းကို ၇ ႏွစ္ ထပ္ေပါင္းေပးႏိုင္

walking-health-benefits.jpg

ဥေရာပႏွလုံးေရာဂါကုထုံးဆုိင္ရာအသင္း (ESC) ညီလာခံကို တင္သြင္းခဲ့တဲ့ ေလ့လာမွဳတစ္ခုမွာ တစ္ေန ့ကို ပုံမွန္ေလ့က်င့္ခန္း မွန္မွန္လုပ္ေပးရင္ ႏွလုံးေဖာက္ႏုိင္ေျခ တစ္၀က္တိတိေလ်ာ့က်သြားေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။

“ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ အုိမင္းျခင္းကို ေရွာင္ရွားႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေႏွာင့္ေႏွးေအာင္ေတာ့ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ အသက္ ၇၀ ေလာက္မွာ ပုိမုိ ႏုပ်ိဳတဲ့ ရုပ္ရည္ ကို ပုိင္ဆုိင္ႏိုင္သလုိ အသက္ ၉၀ ေလာက္အထိ အသက္ရွင္ေနႏိုင္ပါတယ္” လုိ ့အဆုိပါ ေလ့လာမွဳပေရာဂ်က္ကို လုပ္ေဆာင္ခဲ့သူ ပါေမာကၡ Sanjay Sharma က ေျပာၾကားပါတယ္။

“ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္းက အသက္ ၃ ႏွစ္ကေန ၇ ႏွစ္အထိ ပုိရွည္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းဟာ စိတ္က်မွဳကို တုိက္ဖ်က္ေပးတဲ့ေဆးပါပဲ။ မွတ္ဥာဏ္စြမ္းရည္လည္းေကာင္းမြန္ျပီး dementia ေခၚ ဦးေႏွာက္ ထိခိုက္ ခ်ိဳ ့ယြင္းမွဳေၾကာင့္ စိတ္ေဖာက္ျပန္မွဳေရာဂါ စတင္ျဖစ္ပြားမွဳကိုလည္း ဟန္ ့တားေပးႏိုင္ေၾကာင္း အခုအခါ သက္ေသအေထာက္အထားေတြရွိေနျပီျဖစ္ပါတယ္။”

“ ႏွလုံးက်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့လူေတြအေနနဲ ့ေတာ့ မေျပးသင့္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အေမာမဆုိ ့ေသးဘဲ စကားေျပာႏိုင္ေသးတဲ့အခ်ိန္အထိ လမ္းေလွ်ာက္ေပးသင့္ပါတယ္”အသံ တိတ္ လူသတ္သမားလုိ ့ နာမည္ၾကီးတဲ့ atrial fibrillation (ႏွလုံးခုန္မူမမွန္မွဳ) ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ကိုလည္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးျခင္းက ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

Ref: Metro
 

114 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.